استاندار البرز با بیان اینکه با توجه به گزارش‌های ارائه شده شیب شیوع بیماری به واسطه همراهی و همکاری مردم و تلاش‌های صورت گرفته در البرز ملایم شده و بیماری تحت کنترل است ولی تا مهار کامل آن فاصله داریم گفت: مدارس تا ۳۰ فروردین تعطیل است.
کد خبر: ۸۳۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 06 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت مستمر برگزار شده اظهار داشت: در این جلسه روسای کمیته‌های ملی گزارش‌های لازم را ارائه می‌دهند.

وی افزود: یکی از طرح‌هایی که سبب  شد دولت و ملت برای توقف شیوع کرونا با یکدیگر همراه و همصدا شوند، طرح فاصله گذاری اجتماعی بود و وزیر کشور هم به عنوان رئیس کمیته اجتماعی و انتظامی طرح بود.

استاندار البرز با بیان اینکه توفیقاتی که در راستای مقابله با کرونا حاصل شد به واسطه همکاری بی شائبه مردم بود گفت: در این جلسه مقرر شد که براساس پروتکل‌های بهداشتی، مشاغل کم ریسک در استان‌های کشور کار خود را آغاز کنند.

وی افزود: البرز و تهران در طرح فاصله گذاری اجتماعی در قالب یک استان دیده شدند و با توجه به اینکه فعالیت‌های این دو استان با هم در هم تنیده است منتظر هستیم که جزئیات این تصمیم از سوی ستاد ملی اعلام شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تا 30 فروردین مدارس تعطیل است تصریح کرد: در این مدت ساعت کار ادارات نیز از 7 صبح تا 2 بعد از ظهر است و همچنان دستگاه‌های اداری می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند و دو سوم نیروها در ادارات مستقر می‌شوند.

وی گفت: مقررات در مورد محدودیت تردد خودروها نیز همچنان به روال قبل ادامه دارد و پس از 30 فروردین با تشکیل ستاد ملی کرونا مصوبات جدید اعلام می‌شود.

شهبازی افزود: با توجه به گزارش‌های ارائه شده شیب شیوع بیماری به واسطه همراهی و همکاری مردم و تلاش‌های صورت گرفته در البرز ملایم شده و بیماری تحت کنترل است ولی تا مهار کامل آن فاصله داریم.

وی عنوان کرد: استان البرز نیز با همت کارکنان حوزه سلامت، مردم و تمامی دست اندرکاران ستاد مقابله با کرونا به سمت کنترل شدن در حال پیشروی است.

استاندار البرز گفت: کسانی که جان خود را از دست می‌دهند نیز عموما دارای بیماری‌های زمینه ای یا کهولت سن هستند که باید این اقشار توجه بیشتری به سلامت خود داشته باشند.

وی افزود: امید است رسانه‌ها نیز در راستای امیدآفرینی و نشر اخبار مثبت و همچنین آگاهی بخشی یار و همراه ما باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار