در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی؛
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: ۱۲۸ واحد تجاری غیرضروری متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی به مدت ۳۰ روز در قم پلمب شدند.
کد خبر: ۸۳۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳ 06 April 2020

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی با اشاره به مشارکت ۹۵ درصد از اصناف قم در تعطیلی واحد صنفی خود افزود: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هزار و ۵۵۹ بازدید توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت و ۶۲۳ بازدید توسط بازرسان اصناف در قم انجام شد.

وی با اشاره به پلمب ۱۲۸ واحد تجاری غیرضروری متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به مدت ۳۰ روز، افزود: این اصناف شامل رسته‌های موبایل فروشی و پوشاک، آرایشی بهداشتی، آبمیوه فروشی، رستوران، آرایشگاه مردانه، قنادی و غیره می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه بازرسی به صورت گشت مشترک یا بررسی و گزارش‌های مردمی انجام می‌شود، تصریح کرد: گشت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را با شماره ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند، افزود: اغلب بازرسی‌ها از مواد غذایی و اقلامی است که در این ایام به وسعت زیادی در حال فعالیت هستند که شامل مواردی از قبیل اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده می‌شود، همچنین بازرسی از موارد پخش و شرکت‌های تولیدی اقلام بهداشتی به صورت دائم انجام می‌گیرد.

سیجانی تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین‌ماه ادامه دارد و ۲۰ تیم بازرسی در این طرح شرکت می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار