حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار خوب و مناسب بوده و نظارت بیشتر موجب حفظ تعادل بازار می‌شود.
کد خبر: ۸۳۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 05 April 2020

تابناک فارس به نقل از میزان:رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان از بخش‌های مختلف اداره کل تعزیرات حکومتی بازدید و ضمن تشکر از اقدامات خوب آن اداره خواستار تشدید نظارت بر بازار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در این بازدید گفت: عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار خوب و مناسب بوده و نظارت بیشتر موجب حفظ تعادل بازار می‌شود.

وی با بیان این که به گفته مقامات اجرایی کمبود کالا در کشور و استان وجود ندارد گفت: حسب گزارش مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، اداره تعزیرات حکومتی با تشکیل ۱۳۹ پرونده در زمینه احتکار و عرضه خارج از شبکه کالا و گران فروشی کالا‌های مرتبط با مقابله ویروس کرونا از جمله ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش برخورد شدیدی با افراد متخلف داشته است و همچنین از ۱۵ اسفند ماه تاکنون قریب هزار پرونده در خصوص تنظیم بازار تشکیل شده است که لازم می‌دانم از کارکنان این مجموعه تشکر و قدردانی کنم.

رئیس شورای قضایی استان فارس در پایان اعلام داشت: تلاش می‌کنیم با نظارت و برخورد مناسب با سوء استفاده کنندگان و محتکران برخورد نماییم و مردم شریف می‌توانند گزارشات خود را در این زمینه به اداره کل تعزیرات حکومتی اعلام نمایند.

برچسب ها: کرونا ، بازار ، نظارت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار