اتاق اصناف مرکز استان البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تاکنون هیچ تصمیمی از سوی هیچ یک از سازمان‌ها و نهادهای صنفی مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی یا تعیین ساعت کاری مشخص جهت حضور هر یک از این رسته‌ها اتخاذ نشده است.
کد خبر: ۸۳۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷ 04 April 2020

هنوز تصمیمی برای بازگشایی واحدهای صنفی اتخاذ نشده/ به شایعات توجه نکنید

به گزارش «تابناک البرز»؛ در این اطلاعیه آماده است: در پی بازنشر اطلاعاتی کذب در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تعیین ساعت کاری برخی رسته‌های صنفی در روزهای آتی، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند حسب پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون هیچ تصمیمی از سوی هیچ یک از سازمان‌ها و نهادهای صنفی مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی یا تعیین ساعت کاری مشخص جهت حضور هر یک از این رسته‌ها اتخاذ نشده است.

بدیهی است اتاق اصناف ایران و دیگر سازمان‌های صنفی خود را مکلف به تبعیت از تصمیم‌های ستاد ملی مقابله کرونا به مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌دانند.

به همین جهت هرگونه بازنشری، تأیید این خبر مصداق بارز شیطنت رسانه‌ای و تشویش اذهان عمومی به قصد برهم زدن آرامش موجود در جامعه اصناف محسوب شده و مستوجب پیگرد قانونی از سوی نهادهای ذیربط خواهد بود.

گفتنی است وفق آخرین تصمیم‌های اخذ شده هرگونه اطلاع‌رسانی در حوزه اصناف تنها از طریق درگاه‌های رسمی اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران صورت خواهد گرفت و دیگر اخبار منتشرشده از سوی دیگر شبکه‌های خبری فاقد وجاهت رسمی خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار