کد خبر: ۸۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 26 August 2015

با رای اعضای مجمع انتخاباتی، اسماعیل سایه افکن به عنوان رئیس هیات ووشو استان البرز برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.

به گزارش ایرنا، این مجمع روز چهارشنبه با حضور دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اعضای مجمع انتخاباتی هیات و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

اسماعیل سایه افکن، رحمان تیغ نورد و علیرضا محبوبی 3 کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بودند که اسماعیل سایه افکن با کسب 16 رای از مجموع 17 رای ماخوذه هدایت ووشو البرز را برای یک دوره چهار ساله دیگر برعهده گرفت.

در این مجمع رئیس فدراسیون ووشو گفت: کشور ایران یکی از قدرت های بزرگ دنیا در این رشته ورزشی محسوب می شود.

مهدی علی نژاد افزود: رشد محسوس کشورمان در این ورزش به آنجا رسیده است که رقیب اصلی چینی ها در این ورزش محسوب می شویم و در سه دوره اخیر مسابقات جهانی در یک رقابت میلی متری با آنها در جایگاه دوم جهان ایستاده ایم.

وی بیان کرد: درآخرین دوره مسابقات جهانی بیش از 80 کشور دنیا حضور داشتند و امیدوارم با تلاش هایی که فدراسیون جهانی دارد این ورزش را در المپیک 2020 داشته باشیم.

وی گفت: استان البرز همواره در عرصه ملی حضوری موثر داشته است و یکی از استان های پیشرو کشور در ووشو محسوب می شود.

علی نژاد ادامه داد: وجود مربیان، داوران و قهرمانان بزرگ ملی در این استان موجب شده است سطح فنی ورزشکاران این استان بالا برود با این حال این انتظار را داریم تا در دوره جدید فعالیت ها شاهد ارتقاء بیشتر این ورزش در استان البرز باشیم.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ووشو البرز می تواند از هیات های اثر گذار کشور باشد.

نادر وادی خیل افزود: ووشو البرز یکی هیئت های موفق استان و دارای استعداد های فراوانی در رده های سنی پایه است.

وی افزود: باید با اهتمام به سیاست های فدراسیون و حمایت اداره کل این رشته ی ورزشی به جایگاه حقیقی خود در سطح کشور دست یابد.

وادی خیل با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مسوولان ووشو استان گفت: با برنامه ریزی مناسب و بهبود امکانات سخت افزاری آینده روشنی را برای این رشته ورزشی در البرز متصور هستیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل گفت: امیدواریم رئیس منتخب با کمک همه ی اعضای مجمع در پیشبرد امور موفق بوده و با استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، تلاش خود را برای رشد و توسعه ی بیشتر ووشو استان به کار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار