برگزیدگان هفته دوم پویش کتاب‌خوانی نوروزی مازندران در حالی اعلام شد که رتبه‌های برتر مربوط به زنان این دیار بود و جای مردان در این میدان خالی است.
کد خبر: ۸۳۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱ 03 April 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به منظور هدایت فرهنگی مردم در روزهای خانه نشینی اقدام به راه اندازی پویش هفته کتابخوانی در استان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز جمعه از انتخاب برگزیدگان هفته دوم پویش کتابخوانی نوروزی خبر داد ، فهرستی که رتبه نخست تا ششم آن را بانوان و دختران مازندرانی کسب کردند.

 عباس زارع گفت : وانیا شتابان از ساری ، ساناز برمایی از نکا و سید سامیه اوصیا از معلم کلای بندپی غربی رتبه های نخست تا سوم پویش هفته کتابخوانی را کسب کردند .

وی همچنین گفت که فرزانه رازقی از قائمشهر و فاخره شعبانیان از رامسر رتبه چهار و پنجم هفته دوم پویش کتابخانی را کسب کردند.

مازندران از اول اسفند ماه پارسال به شناسایی ۲ بیمار مشکوک در بابل به طور رسمی به جمع مناطق آلوده به ویروس کرونا اضافه شد. از آن زمان تاکنون برنامه های مختلفی به منظور نگه داشتن شهروندان در خانه با هدف شکستن زنجیره شیوع کرونا در استان به اجرا گذاشته شد که از جمله آن پویش هفته کتابخوانی بوده است.

اگر چه بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل سرعت شیوع کرونا در این استان طی ۱۲ روز گذشته روند کاهشی داشت ، ولی همچنان بیش از یکهزار بیمار مشکوک در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار