منوچهر کرمی با بیان اینکه این میزان شامل یک‌میلیون و ۲۴۴ هزار نفر می‌شود گفت: ۸۷ هزار نفر در شهرستان اسدآباد غربالگری شده‌اند که جمعیت ۸۴ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۳۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷ 01 April 2020
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: تا صبح امروز یک‌میلیون و ۳۳۱ نفر از مردم همدان نسبت به بیماری کرونا غربالگری شده‌اند.

به گزارش فارس، کرمی اظهار کرد: طبق اطلاعات موجود صبح امروز بیش از ۷۷ درصد از مردم استان همدان جز اسدآباد که دانشکده آن از دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا جداست، برای شناسایی بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا غربالگری شده‌اند.

وی با بیان اینکه این میزان شامل یک‌میلیون و ۲۴۴ هزار نفر می‌شود گفت: ۸۷ هزار نفر در شهرستان اسدآباد غربالگری شده‌اند که جمعیت ۸۴ درصدی را نشان می‌دهد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه در مجموع یک‌میلیون و ۳۳۱ هزار نفر در استان غربالگری شده‌اند افزود: مابقی افراد نیز به سایت مورد نظر مراجعه کنند و در این غربالگری شرکت کنند.

وی در پاسخ به اینکه چه میزان بیماران بالای ۸۰ سال مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته‌اند گفت: بسیاری از افراد مسن هم می‌توانند این بیماری را شکست دهند و بهبود یابند.

کرمی با اشاره به اینکه در استان نیز افرادی بالای ۸۰ سال بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند گفت: اشتباه است که فکر کنیم افراد مسن بهبود نمی‌یابند، زیرا آن‌ها نیز با مراقبت‌های لازم امکان درمان دارند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات اولیه اسفندماه سال گذشته بیش از ۱۰ مورد بهبودی و درمان افراد بالای ۸۰ سال را داشته‌ایم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از مردم خواست تا زمانی که نیاز باشد به ویژه در روز طبیعت در خانه بمانند تا کرونا مهار و کنترل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار