رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از تشدید محدودیت عبور و مرور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 30 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با محدودیت‌های ورودی و خروجی به استان از هشتم فروردین ماه اجرا شده است.

وی گفت: در مرحله اول این محدودیت و ممنوعیت شامل پلاک‌های خارج از استان بود تا افرادی که رعایت نکردند مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خودرو به مدت یک ماه در پارکینگ شوند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه بیان داشت: این طرح برای آن دسته از مسافرانی که رعایت نکردند و سلامت خود و سایرین را به خطر انداختند انجام می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: مرحله دوم از روز گذشته شروع شد طرح محدودیت بین شهری است، یعنی پلاک‌های هر شهر فقط تردد در همان شهر را دارد و به عنوان مثال پلاک ۱۹ استان کرمانشاه تردد در شهرهای دیگر را ندارد و در صورت رعایت نکردن شامل جریمه نقدی و توقیف خودرو خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از فردا ساعت یک بامداد خروج از شهرها و بخش‌ها با وسایل نقلیه ممنوع است، عنوان کرد: توقف و تردد در حاشیه پارک‌ها، مناطق گردشگری و تفرجگاه‌ها حتماً در سطح شهرها به خصوص در کلانشهر کرمانشاه ممنوع است.

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: این ممنوعیت علاوه بر اینکه پلاک‌های خارج از شهر با ممنوعیت روبرو می‌شود، چنانچه ضرورت تشخیص داده شود، هر شهر هم داخل امان شهر محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و برابر قانون شامل جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و توقیف خودرو در پارکینگ به مدت یک ماه می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: قوانین عمومی راهور در بحث تخلفات و محور تخلفات حادثه ساز به ویژه تخلفات مربوط به این ایام باشد، قطعاً برابر با قانون برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم است و به طور حتم مأمورین با قاطعیت برای حفظ سلامت مردم کوتاه نخواهند آمد و برخورد خواهند کرد.

وی عنوان کرد: ضمن اینکه تخلفات غیر ضروری همچون دور دور کردن، تغییر خطوط حرکت، تردد غیر مجاز و غیر ضروری، حرکات مارپیچ، جعل پلاک، پلاک مخدوش، فاقد پلاک و تک پلاک نیز مشمول توقیف می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار