مهدی یحیایی بیان کرد :
به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از اجرای طرح نظارت بر نانوایی‌های استان خبر داد و گفت: ماحصل این بازرسی‌ها تشکیل ۶۱ پرونده تخلف است.
کد خبر: ۸۳۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 30 March 2020

۳۷ مورد بازرسی از نانوایی های خرم آباد انجام شد - خبرگزاری مهر ...

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان مهدی یحیایی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از نانوایی‌های سمنان و در جمع خبرنگاران از انجام ۹۴۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان با هدف نظارت ویژه بر رعایت اصول بهداشتی در نانوایی‌ها خبر داد و ابراز کرد: ۶۱ پرونده تخلف واحدهای نانوایی از زمان بروز کرونا تشکیل شده است.

وی ضمن بیان اینکه پرونده‌های تشکیل‌شده برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی‌شده است، تاکید داشت: هرگونه عمل مغایر اصول بهداشتی در شرایط بحران بیماری همه‌گیر کرونا در نانوایی‌های این استان به طور مستمر و قاطع پیگیری شده و با متخلفان به طور جدی برخورد قانونی می‌شود.

مهدی یحیایی ارزش مالی تخلفات صورت گرفته را بیش از ۱۷۵ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: رعایت موازین بهداشتی در فرآیند تولید و عرضه نان در نانوایی‌های فعال در سطح استان سمنان یک اولویت برای صمت محسوب می‌شود.

یحیایی با بیان اینکه ۸۰۷ واحد نانوایی یارانه پز و آزاد پز در استان سمنان فعالیت دارند، یادآور شد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در واحدهای نانوایی مواد ضدعفونی‌کننده بهداشتی به همه واحدها توزیع شده و افراد داخل نانوایی نباید به هیچ عنوان با مشتریان ارتباط داشته باشند.

وی همچنین گفت: تمام واحدهای نانوایی موظفند از طریق دستگاه کارت‌خوان وجه را دریافت کنند و خود نیز حتماً دستکش و ماسک داشته باشند و علاوه بر اینکه فرد دریافت کننده کارت با شخص عرضه کننده نان یکی نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار