سرهنگ فرخ جمالی بیان کرد: در عین حال برای دارندگان خودرو‌های دارای شماره انتظامی ایران ۲۸ که متعلق به شهرستان‌های حومه استان بوده نیز محدودیت‌هایی ایجاد شده برای مثال فرد ساکن در شهرستان بهار نمی‌تواند وارد شهر همدان شود.
کد خبر: ۸۳۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹ 28 March 2020
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: به منظور پیشگیری از تجمع شهروندان در مناطق تفریحی و گردشگری، مسیر بلوار کولاب به سمت گنجنامه علاوه بر خودرو‌های غیربومی برای تردد خودرو‌های بومی نیز مسدود شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جمالی بیان کرد: پلیس راهور همدان محدودیت‌هایی برای خودرو‌های بومی ایجاد کرده است که از جمله جلوگیری از تردد آن‌ها به سمت منطقه تفریحی و توریستی گنجنامه است.

وی اضافه کرد: البته افرادی در این منطقه باغ دارند که برای تردد آن‌ها نیز زمانی مشخص شده که تنها در این زمان می‌توانند نسبت به تردد به سمت گنجنامه مبادرت کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: همچنین با توجه به افزایش حجم ترافیک در بلوار ارم شهر همدان، تردد در این بلوار محدود شده و از ساعت ۱۷ اجازه تردد به هیچ خودرویی داده نمی‌شود.

سرهنگ جمالی بیان کرد: در عین حال برای دارندگان خودرو‌های دارای شماره انتظامی ایران ۲۸ که متعلق به شهرستان‌های حومه استان بوده نیز محدودیت‌هایی ایجاد شده برای مثال فرد ساکن در شهرستان بهار نمی‌تواند وارد شهر همدان شود.

وی افزود: هر چند منزل مسکونی برخی از دارندگان خودرو‌های شماره انتظامی ایران ۲۸ در مرکز استان واقع شده که پلیس راهنمایی و رانندگی پس از رویت مدارک و مستندات اجازه ورود این قبیل خودرو‌ها به شهر همدان را می‌دهد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: هم اینک تیم‌های پلیس راهور برای پیشگیری از ورود خودرو‌های غیربومی در پنج نقطه واقع در پل شهرک فرهنگیان، پل چهار راه بابک، ورودی شهر مریانج، بلوار ارتش و ورودی باباطاهر مستقر هستند.

سرهنگ جمالی یادآوری کرد: در ۲۴ ساعت گذشته رانندگان چندین دستگاه خودروی غیر بومی با وجود تذکر پلیس وارد محدوده طرح ترافیکی شده بودند که ۲ دستگاه خودرو توقیف و مالکان چند خودرو نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

وی بیان کرد: هم اینک خودرو‌های دارای شماره انتظامی غیربومی که در سطح استان تردد دارند متعلق به افراد ساکن در این استان است که این افراد نیز به علت کوتاهی در تعویض پلاک و ارائه آدرس محل سکونت ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

طرح جلوگیری از ورود خودرو‌های غیر بومی به همدان از ساعت هشت صبح روز گذشته (جمعه) آغاز شد و استاندار همدان ظهر روز گذشته اقدام به سرکشی و بازدید از مسیر‌های ورودی این استان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار