مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از پخش جشن‌های اعیاد شعبانیه در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 28 March 2020

به گرارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی  با اشاره به برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در بقاع متبرکه شاخص استان و پخش آن در فضای مجازی در این روزهای کرونایی، گفت: جشن های اعیاد شعبانیه از دو بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان و زیارتگاه چاه صاحب الزمان(عج) که صفحات اینستاگرامی دارند، به صورت زنده پخش خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به تعطیل بودن تمامی بقاع متبرکه استان برای مقابله با شیوع کرونا، گفت: از مردم تقاضا می شود به بقاع متبرکه مراجعه نکنند.

وی در ادامه اشاره ای هم به راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط اداره کل اوقاف کرمانشاه برای مقابله با کرونا داشت و گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت و بهداشت در استان، کارگاه تولید ماسک توسط این اداره کل راه اندازی می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه استرلیزه بودن‌ محل تولید ماسک در درجه اول اهمیت است، لذا جهت این کار یکی از ساختمان های موقوفه به عنوان کارگاه در نظر گرفته شده که ظرف روزهای آتی شروع به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تهیه پارچه مخصوص برای تولید ماسک دشوار است، تصریح کرد: هدف ما تهیه پارچه مخصوص مورد تایید بوده و به همین علت با رایزنی های فراوان‌ پارچه استاندارد پنج لایه تحت نظارت معاونت غذا و دارو تهیه شده و بزودی به دست ما خواهد رسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار