ریز و درشت جریان اصلاحات در طول ۲۳ سال قبل هر وقت منابع ثروت و قدرت در اختیار آنها بود تا توانستند خوردند و چاپیدند و هر وقت از طرف ملّت کنار گذاشته شدند به شیطنت و فرافکنی و بی‌سواد خواندن مردم روی آوردند. گروهی از دانه درشت‌های آنها در مجلس و دولت شدند تبعه‌‌ی آمریکا و انگلیس و آلمان و کانادا و... و به فعالیت بر علیه مردم و نظام در شبکه‌های معاند پرداخته و یا مشاور (بخوانید جاسوس) دشمنان ملّت بزرگ ایران در قالب استاد دانشگاه و مشاور فرهنگی و ... شدند.
کد خبر: ۸۳۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 27 March 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ شاید مهمترین چیز در زندگی هرانسانی اصالت وی باشد.
اصیل که باشی جایگاه واقعی خودت را به عنوان یک انسان ، یک هم وطن ، یک همسایه و... خوب خواهی دانست.
اصیل که باشی رأی و نظرت هر لحظه عوض نمی‌شود و دمدمی مزاج نخواهی شد.
اصیل که باشی خودت را نمی‌فروشی و حق را ناحق و ناحق را حق معرفی نمی‌کنی..
اصیل که باشی برای به دست آوردن مال و مقام دنیوی ارزشهایت را بی‌ارزش نمی کنی و معیارهای زندگیت را به راحتی تغییر نمی‌دهی.
اصیل که باشی ، شرافت خواهی داشت.
اصالت را نه می‌توان خرید ، نه می‌توان از کسی قرض کرد.
با رفتن به دانشگاه و مدرک دانشگاهی نمی توان اصیل شد.
آدم اصیل رگ و ریشه‌اش اصالت دارد.
سر سفره‌ی پدر و مادرش بزرگ شده و با آن به دنیا آمده است.

گاه این اصالت در یک فرد وجود ندارد و گاه در یک جریان سیاسی و یا سازمان عریض و طویل اصیل بودن یک سازمان و نهاد سیاسی به اصالت هواداران و طرفداران آن سازمان بستگی دارد.
در طی سالهای اخیر گروهی تحت عنوان اصلاحات قد علم کرده و خواهان اصلاح حاکمیّت موجود و نظام گشتند. این گروه که از ابتدا ، سوار بر قطار انقلاب بوده و در طی این سواری به واسطه‌ی انقلاب به نان و نوایی رسیده بودند به دلیل طمع زیاد و زیاده خواهی و اشتهای سیری ناپذیر در کسب ثروت و قدرت به تدریج از بدنه‌ی مردم و نظام جدا و در واگنی از قطار جمع شده و خودشان را اصلاح طلب نامیده و به تدریج از آن واگن خارج و سوار قطار دیگری گشته و معتقد بودند که سرعت و مسیر این قطار متفاوت ولی ما را به همان مقصدی می‌برد که در انقلاب پیش بینی شده بود.

به تدریج این شبهِ گروه سیاسیِ تازه از تخم درآمده دچار توهم نخبه بودن و متفاوت بودن گشتند و با زدن تهمت و افترا به جریانهای سیاسی دیگر مسیر خود را از قطار انقلاب جدا و در مسیری دقیقاً مخالف آن به حرکت پرداخت.

این جریان سیاسی بخوانید به دلیل نداشتن ریشه ، اصالت و خاستگاه صحیح هوادارانش ، بسیار زود در انظار عمومی خود را عریان و خود واقعی را به نمایش گذاشت.

ریز و درشت جریان اصلاحات در طول ۲۳ سال قبل هر وقت منابع ثروت و قدرت در اختیار آنها بود تا توانستند خوردند و چاپیدند و هر وقت از طرف ملّت کنار گذاشته شدند به شیطنت و فرافکنی و بی‌سواد خواندن مردم روی آوردند.

گروهی از دانه درشت‌های آنها در مجلس و دولت شدند تبعه‌‌ی آمریکا و انگلیس و آلمان و کانادا و... و به فعالیت بر علیه مردم و نظام در شبکه‌های معاند پرداخته و یا مشاور (بخوانید جاسوس) دشمنان ملّت بزرگ ایران در قالب استاد دانشگاه و مشاور فرهنگی و ... شدند.

یک جریان سیاسی اصیل که نباشد و به دنبال به دست آوردن موقعیت و ثروت و مقام باشد خیلی زود جایگاهش را از دست می‌دهد.

جریان بی‌ریشه و بی‌اصالت اصلاحات با جدا شدن از انقلاب به تدریج به مخالفت با خدا و پیغمبر خدا ، دین اسلام پرداخته و برای اثبات نوکری و حلقه به گوش بودن خود اینبار خدا و دین را نیز کنار گذاشتند.

یکی از این اصلاح‌طلبان دو آتشه که در مجلس ششم با نطقهای آتشین ولی سراسر دروغ و ریا توانست اسم و رسمی کوتاه مدّت در داخل کشور بین به اصطلاح اصلاح‌طلبان پیدا کند خانم «فاطمه حقیقت جو» بود که پس از رد صلاحیت شدن و عدم ورود به مجلس در دور بعد و خارج شدن از گردونه‌ی قدرت و ثروت ، به دلیل نداشتن اصالت ، تصمیم به خارج شدن از کشور گرفته و با پول بیت المال که در دوره‌ی نمایندگی خود به ناحقّ کسب کرده بود به مردم و کشورش پُشت کرد و تبعه‌ی شیطان بزرگ آمریکا گردید.

از حق نمی‌توان گذشت این مهره‌ی اصلاحات همان اندازه که نسبت به کشور و ملّت خود خائن و وطن فروش بود ، ولی در راه خدمت به دشمنان ایران و انقلاب سنگ تمام گذاشت و مراتب پیشرفت ظاهری در جبهه‌ی کُفر را خیلی سریع طی کرد.

این مهره‌ی بی‌اصالت و سوخته‌ی اصلاحات برای پیشرفت بیشتر پس از مدتی از ملحق شدن به دشمنان کشف حجاب کرده و روسری از سرش بر داشت و بی‌ریشه بودن خود در زمینه‌ی مسائل دینی و مذهبی را برای دیگران به نمایش گذاشت.

افراد بی‌اصالت چون رگ و ریشه ندارند همیشه می‌خواهند خود را در معرضِ دید قرار داده و در صورت دیده نشدن به هرکاری تن می‌دهند تا دیده شوند.

همین خانم از مدّتی قبل انشای توئیت‌های فارسی بابا ترامپشان را به عهده دارند تا بر علیه ملّت بزرگ ایران بنویسند و تبلیغ کنند.

القصه خانم حقیقت جو در آخرین اقدام خود برای دیده شدن سر خود را از ته تراشیده و ضمن گریه کردن در زمان تراشیده شدن سرش از ادامه‌ی مبارزه و پرت و پلاهایی از این دست صحبت کرده و خود را خادم و دست بوس «ربع پهلوی» اعلام کرده است.

«گیس بریده»ی اصلاحات با اینکار خود ثابت کرد که برای دیده شدن به هر کاری تن خواهد داد. قدیمترها «گیس زنان» را به خاطر داشتن شپش و یا مشکلات اخلاقی می‌بریدند و اکنون حقیقت جوی اصلاحاتی(دروغگوی اصلاح ناپذیر) برای چه سرش را تراشیده خدا می داند.

انسان خوب است نان شب نداشته باشد و سر گرسنه بر بالین بگذارد ولی اصیل باشد. بی‌ریشه بودن و نداشتن اصالت بد دردی است.

منتظر اقدامات بعدی این مهره‌ی اصلاحات باشید ، تعجّب نکنید اگر چندی بعد مثل آن خانم بازیگر کلیپ‌هایی متوالی منتشر شود و خانم حقیقت جو در هر کلیپ تکه‌ای از لباسش را درآورد و به نام مبارزه در راه «ربع پهلوی» خود را لخت و عور به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار