معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی تمامی کسبه غیرضروری این استان تا ۱۵ فرودین‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 21 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حشمت‌الله صمیمی‌دوست ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالای ضروری و اساسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ایام به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
وی عنوان کرد: با توجه به درخواست و مشارکت صنوف و تصمیمات کلان کشوری تمامی کسبه، جز صنوفی که کالاهای اساسی و ضروری مردم را تامین می‌کنند از جمله صنف خبازان، خواربار فروشی، میوه و تره بار، قصابان، بزازان، داروخانه‌‌ها و مرغ فروشان تا 15 فرودین‌ماه 99 تعطیل هستند.
صمیمی‌دوست ابراز کرد: در صورتی که سایر صنوف از این موضوع تمرد کنند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند در حقیقت تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و دستگاه‌های نظارتی موظف به اقدام قانونی هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مکان‌های پر تجمع استان نیز باید تعطیل شود.
صمیمی یادآور شد: گشت مشترک متشکل از تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت به‌صورت روزانه سطح بازار و صنوف مختلف را رصد و ارزیابی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار