مردم با توجه به شرایط موجود که پاندمی (جهانی شدن) کرونا مخصوصاً شرایط اقتصادی فعلی در جامعه و التهابات آخر سال تمامِ خانواده‌ها نظیر تعطیلی مدارس ، دانشگاه‌ها و تلفات احتمالی انسانی ناشی از بیماری و استرس حاکم بر مردم ، شهروندان اول نگران سلامتی همه عزیزان خویش هستند تا مسئولین مبتلا شده یا نشده و در شرف ابتلا به کرونا...
کد خبر: ۸۳۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 18 March 2020

به گزارش «تابناک»؛ احدی از اعضای شورای شهر طی پُست اینستاگرامی اعلام کرد خیلی مشکوک به کروناست و در صفحه حساب اینستاگرامی خود نوشت: قصد ایجاد نگرانی در مردم را ندارند و تأکید کرد که مبتلا و یا خیلی مشکوک به ابتلاء کرونا هست.
به هر حال مردم با توجه به شرایط موجود که پاندمی (جهانی شدن) کرونا مخصوصاً شرایط اقتصادی فعلی در جامعه و التهابات آخر سال تمامِ خانواده‌ها نظیر تعطیلی مدارس ، دانشگاه‌ها و تلفات احتمالی انسانی ناشی از بیماری و استرس حاکم بر مردم ، شهروندان اول نگران سلامتی همه عزیزان خویش هستند تا مسئولین مبتلا شده یا نشده و در شرف ابتلا به کرونا....

اندر حکایت کرونای مسئولین
در ادامه پست اینستاگرامی آمده: «مدتی بود که حالم خوب نبود و فکر می‌کردم بر اثر استرس و فشار کاریه» خب شهروندان شاهد هستند اگر وضعیت کادر درمانی به نسبت اعضای شوراهای شهر ، نمایندگان مجلس و مدیران کل را رصد کنید در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه‌ی کرونایی که در تماس دائم با بیمار و بیماری هستند و هر لحظه با مرگ دست و پنجه می‌زنند بیشترین فشار و استرس را دارند زیرا از نزدیک شاهد از بین رفتن و پرپر شدن همشهریان خود هستند و چند شب مداوم در حالت کشیک و آماده باش بر بالین بیماران بدحال حاضر و پاسخگوی اشک و آه ودرد خانواده‌های بیماران بوده‌اند.

اندر حکایت کرونای مسئولین

در ادامه پست اینستاگرامی؛ "یکی دو روز بود که حالم خوب نبود و فکر می کردم بر اثر استرس و فشار کاریه ، با دکتر متخصص تماس گرفتم و علائم رو اعلام کردم ، فرمودند باید سی تی اسکن بشم"

اگر افرادی احساس می‌کنند که حال آنها مساعد نیست و احتمال دهید در اثر استرس باشد و با تماس تلفنی با پزشک متخصّص به این نتیجه برسید که بایستی «سی تی اسکن ریه» شوید، خب پس متن زیر را مطالعه کنید:
الفبای پزشکی حکم می‌کند بیمار ضمن معاینه ، صدای ریه‌اش توسط پزشک شنیده شود ، علائم حیاتی وی نظیر دمای بدن و ضربان قلب و فشار خون چک گردد و گلوی او از نظر التهاب و عفونت احتمالی چک شود و در صورت نیاز پس از آن عکس ساده‌ی رادیولوژی از قفسه سینه گرفته شود.

آیا دکتر متخصّص در این حد بی‌سواد است که با یک تماس تلفنی سی تی اسکن ریه تجویز کند؟ اصلاً مگر می‌شود تلفنی برای بیماری که معاینه نشده درخواست سی تی اسکن ریه کرد؟ بالاخره کسی باید درخواست آنرا بنویسد ، آنهم فقط پس از معاینه‌ی بیمار؟!
در ادامه پست اینستاگرامی آمده است: "پس از انجام سی تی فیلم را ارسال نمودم که گفتند خیلی مشکوک است و باید تا روز پنج‌شنبه قرنطینه‌ی خانگی باشید و توصیه‌های لازم را داشتند و دارو هم تجویز کردند..."
یک پزشک بخوانید بی‌سواد ، تلفنی سی تی اسکن تجویز و با رویت سی تی اسکن و نه «معاینه و دیدن بیمار» دارو تجویز و گفته‌اند تا پنجشنبه در قرنطینه باشید.
خب در صورت شک به کرونا و شروع درمان دوره‌ی قرنطینه حداقل دوهفته و دوهفته بعد از آنهم افراد ناقل هستند پس در این صورت بایستی حداقل به مدّت چهار هفته در منزل بمانند.
واقعاً چگونه تلفنی می‌توان داروهای پروتکل دو دارویی و چهار داروئی کرونا را بدون نسخه و تلفنی تهیه کرد؟

ادامه پست اینستاگرامی: "بنا به دستور پزشک متخصّص دوباره روز پنج شنبه سی تی اسکن ریه انجام و احیاناً نمونه برداری ، انشاالله که چیز مهمّی نیست"
پزشک فوق واقعاً نمی‌داند که سی تی اسکن ریه خوراکی نیست و نباید تکرار شود و اصلاً چرا برای ایشان که حال مناسب و خوبی دارند چرا باید تکرار شود؟ و در صورت نیاز نمونه‌برداری ادرار ، مدفوع ، خون و یا ... چه چیزی باید انجام شود؟
که انشاالله چیز مهمی نیست واقعاً چرا باید برای مردم مهم باشد کرونا داشتن مسئولین، نمایندگان شورای شهر، مجلس و مدیران کل ادارات هنوز ما نفهمیده‌ایم.

در ادامه پست اینستاگرامی پیرو پست قبلی اشاره کردند: به تشکیل گروه‌های مردمی برای جلوگیری از انتشار کرونا و خُرده گرفتن به مسئولین نظام (کشور ، استان) و بیان اینکه باید مرزهای استان را بست و کسی را راه نداد و حتی هرمزگانی ها از استان خارج نشوند مطالب خود را ادامه داده‌اند. "دوباره بر می گردم و کنار شما تا پای جان هستم"

اندر حکایت کرونای مسئولین

به هر حال هم ایشان و دیگرانی که کرونای خود را اعلام می‌کنند کسی نداند فکر می‌کند در جنگ با داعش بودند یا در" فاو" داخل خط مقدّم چندین تیر و ترکش خوردند که حالت شوک به پشت جبهه منتقل شده و خطاب به رزمندگان خط مقدّم می‌گویند، دوباره بر می‌گردم و تا پای جان هستم.

اندر حکایت کرونای مسئولین

آنچه محرضه و برمی‌آید احتمالاً یک گلو درد ساده بوده و تازه علائم آنرا هم نداشته ، سی تی اسکن ریه‌ای که همگان دیده‌اند کوچکترین مشکلی نداشته است.
بد نیست همکاران شهرداری و شورای شهر بندرعباس در قالب پروژه‌های «زیبا سازی خور»، «پل‌های عابر پیاده‌ی برقی»، «ایستگاه‌های اتوبوس تخیلی» و اکنون پروژه‌ی موهوم و باطل «بی آر تی» صد میلیارد تومان یا بیشتر از بیت المال را که مصرف پروژه‌های بی‌ثمری شده که عاقبت آنها تخریب و به شکست انجامیده را پاسخگو شهروندان باشید.

کاش برخی مسئولین همیشه در قرنطینه بمانند...

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار