سرهنگ حسین صادقی:
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ حسین صادقی رئیس پلیس فتا استان سمنان از چند مورد کلاه‌برداری جدید به شیوه کرونایی در استان خبر داد و گفت: مردم‌فریب پیامک‌های جعلی کمک به کرونایی‌ها را نخورند.
کد خبر: ۸۳۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 17 March 2020

Image result for پلیس فتا استان سمنان

رئیس پلیس فتا استان سمنان با بیان اینکه در روز‌های گذشته چندین مورد کلاه‌برداری از طریق ارسال پیامک‌های جعلی و درخواست کمک نقدی برای تهیه اقلام بهداشتی رخ‌داده است، گفت: عده‌ای از افراد سودجو همواره در کمین هستند تا از فرصت‌های پیش‌آمده سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم از باز کردن پیامک‌ها و ایمیل‌های ناشناس خودداری کنند، تصریح کرد: برخی افراد سودجو در حال ارسال ایمیل هستند که مجهز به بدافزار است و به‌محض بازگشایی آن اطلاعات شخصی دستگاه در اختیار این شیادان قرار می‌گیرد.

سرهنگ حسین صادقی سمنان با تأکید بر اینکه مردم برای تست کرونا و خود اظهاری در خصوص این بیماری از آدرس سامانه معتبر وزارت بهداشت استفاده کنند، افزود: کاربران هرگونه اطلاعات و نرم‌افزار در زمینهٔ ویروس کرونا را صرفاً با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir دریافت کنند.

صادقی بابیان اینکه کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیز از سوی مراکز معتبر مردم‌نهاد از جمله هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد و خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری مورد تأیید است، افزود: از پرداخت هرگونه وجه نقد به شماره‌حساب و کارت‌های ناشناس خودداری کنید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار