فرمانده انتظامی البرز گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و اهمیت خودمراقبتی خانواده ها از هرگونه تجمع و برگزاری مراسم دورهمی درقالب چهارشنبه آخرسال خودداری کنند.
کد خبر: ۸۳۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 17 March 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت که  پلیس مخالف شادی مردم نیست اما به دلیل پیشگیری از شیوع این  ویروس باید از هرگونه ایجاد تجمع جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان البرز برای پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال تمهیدات لازم دیده است و با افرادی که اقدام به تهیه، توزیع و انفجار مواد محترقه خطرساز کنند ، برخورد قاطع خواهد کرد.
محمدیان افزود: پلیس دراین شرایط تنها با افرادی که با سوء استفاده از چنین مناسبت هایی قصد به خطر انداختن امنیت مردم را دارند، بدون اغماض برخورد می کند.
محمدیان تاکید کرد: علاوه براین در این ایام ضرورت دارد خانواده ها، فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک استفاده از مواد محترقه آگاه کنند.
وی گفت: خانواده ها نقش کلیدی دربحث پیشگیری ازحوادث چهارشنبه آخرسال دارند و باید فرزندان خود را از اقداماتی که به آزار و اذیت دیگران می انجامد، برحذر دارند.
رییس پلیس البرز از جوانان و نوجوانان خواست آسایش و آرامش را از خود ، خانواده ها و شهروندان سلب نکرده و شادی و سلامتی خود را فدای استفاده یا پرتاب مواد محترقه نکنند.
فرمانده انتظامی البرز همچنین از مردم البرز خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
ازابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۸۲ هزارعدد موادمحترقه دراستان البرزکشف شده است.

تاکنون بیش از یک هزارو ۸۰۰ نفر مشکوک و کرونایی در بیمارستان های البرز بستری شده اند که ۱۱۴ نفر آنان جان باخته و حدود یک هزارو ۳۰۰ نفر بهبود یافته اند.

اکنون حدود ۴۵۰ بیمار با علائم اولیه کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار