مریم بخشی خبر داد؛
تابناک / رزمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای مبارزه با کرونا توسط اداره ورزش و جوانان گیلان آغاز شد.
کد خبر: ۸۳۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 17 March 2020
 
آغاز رزمایش شهید سلیمانی در مقابله با کرونا توسط اداره کل ورزش گیلان

 

تابناک / رزمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای مبارزه با کرونا توسط اداره ورزش و جوانان گیلان آغاز شد.

 

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رزمایش دو روزه برای مبارزه با بیماری کرونا توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان و با همکاری سپاه پاسداران رشت به اجرا در آمده است.

مریم بخشی افزود: اداره کل ورزش و جوانان گیلان در نظر دارد در راستای مبارزه و مقابله با ویروس کرونا با شعار در خانه بمانیم، با مشارکت سپاه رشت اقدام به ارائه خدمات به جامعه ورزشی این استان به صورت رایگان انجام دهد.

وی ادامه داد: این رزمایش با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۶ و ۲۷ اسفندماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ عصر انجام می شود که طی آن، خدمات پزشکی شامل ویزیت، تامین داروی موردنیاز، تزریقات، گندزادیی و غیره برای جامعه ورزش استان در شهرهای مختلف به صورت رایگان انجام می شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان در خصوص ورزشکاران و جامعه ورزش گیلان که نیازمند این طرح هستند و به چگونگی خدمات رسانی به این قشر اشاره و بیان کرد : فرد مورد نظر می تواند از طریق تماس با رئیس هیات اداره ورزش و جوانان شهرستان مربوطه ثبت نام کند که پس از آن این افراد به ستاد معرفی خواهند شد تا خدمات موردنیاز به آنان ارائه شود.

بخشی خاطرنشان کرد : برای کنترل و ریشه کن شدن بیماری کرونا باید در خانه بمانیم که در این راستا به طور حتم با ماندن در خانه، نیازمند کمک هایی هستیم که در این راستا اداره ورزش و جوانان گیلان با همکاری سپاه رشت اقدام به اجرای این رزمایش خواهد کرد و امیدوارم که سایر دستگاه ها نیز در این مورد اقدام کنند تا افراد بیشتری در خانه بمانند تا هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری در کشور باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار