نماینده ولی فقیه در استان
حجت الاسلام حسینی : جامعه روحانیت تا آنجایی که می‌ توانست توصیه های لازم را به مردم یادآوری می کند و خدا را شاکریم که مردم در این راه سخت، کم و بیش همکار و همپای ما در جهت خود مراقبتی برای پیشگیری از کرونا بودند.
کد خبر: ۸۳۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲ 16 March 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از شبستان ، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۶ اسفند) به همراه مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، رئیس حوزه های علمیه خواهران و مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی نشستی از مجموعه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تقدیر کردند.
 
«حجت الاسلام سید نصیر حسینی» در این دیدار از تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی، جامعه پزشکی، پرستاران، پرسنل شبکه های بهداشت و درمان، کادر بهداشتی و همه کسانی که در این شرایط سخت و طاقت فرسا در جهت سلامت مردم تلاش می‌ کنند، تقدیر و تشکر کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط سخت و دشوار کشور، اقدامات لحظه به لحظه ای باید صورت بگیرد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه کرونا موجودی نامرئی، منحوس و خطرناک است، مبارزه با این ویروس عالم گیر سخت بوده و نیاز به مراقبت و تلاش های تخصصی، امکانات و همکاری مردم و مسئولان دارد.
 
حجت الاسلام حسینی یادآور شد: جامعه روحانیت تا آنجایی که می‌ توانست توصیه های لازم را به مردم یادآوری می کند و خدا را شاکریم که مردم در این راه سخت، کم و بیش همکار و همپای ما در جهت خود مراقبتی برای پیشگیری از کرونا بودند.
 
امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: خوشبختانه در جامعه اسلامی زندگی می کنیم که دین و معنویت به جان انسان ها ارزش داده است.
 
وی اذعان داشت: برخی انسان ها قاتل و برخی حیات دهنده هستند و کار شما که در جهت سلامت بخشی به مردم فعالیت دارید، مورد رضایت خدا بوده و از اجر و پاداش وسیعی برخوردار است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از نگاه اخلاق و فرهنگ دینی چیزی که خداوند به همه ما گوشزد نموده این است که خالق و مدبر تنها اوست و اگر ما در مقابل قانون خداوند سرپیچی کنیم، خداوند و نیز نظام آفرینش ما را مجازات خواهند کرد.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه اگر همه انسان ها قانون خداوند را رعایت کنند، خداوند در همین دنیا بهشتی برای آنها خواهد ساخت، گفت: باید مسائل اخلاقی و دین محوری را در همه بحران ها مد نظر قرار داد و توجه داشته باشیم همین سختی ها ما را آگاه می کنند.
 
وی یادآور شد: اگر ما به اخلاق انسانی و خدامحوری باز نگردیم، همه مشکلات اعم از جنگ و خونریزی، ظلم، ستم و پلیدی‌ ها یک به یک انسان ها را ویران می کند.
 
امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: خداوند به انسان قدرت داده که بتواند در این چالش‌ ها و معضلات با تفکر و تدبر راه پیروزی را پیدا کند، بی‌ شک این ویروس خود تجربه ای جدید در حوزه پزشکی ماه خواهد بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار