رییس پلیس راهور خوزستان با اعلام محدودیت‌های ترافیکی در سطح استان گفت: با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا ناشی از حضور شهروندان در مکان‌های شلوغ، محدودیت‌های ترافیکی در استان خوزستان در صورت لزوم افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۳۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ 16 March 2020

سرهنگ منصور جمشیدی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در سطح استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم حضور مردم در مکان های شلوغ ، اظهار داشت : باتوجه به شرایط خاص استان و لزوم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، محدودیت های ترافیکی در برخی از شهرهای استان اعمال شده است ؛ در مسیرهای ورودی و خروجی مسجدسلیمان به سمت بازار شهید بهنام محمدی و همچنین ورودی و خروجی قبرستان این شهرستان محدودیت هایی در نظر گرفته شده و دستور لازم نیز برای کنترل هسته مرکزی شهر صادر شده است. 

وی افزود: همچنین ورودی و خروجی شهرستان اندیمشک با موانعی مسدود و تمامی خیابان ها و بازار هسته مرکزی این شهر بسته شده است ؛ خیابان احمد آباد آبادان در لاین یک نیز کاملا مسدود شده و برای سایر نقاط این شهرستان نیز اقدامات موثری در دستور کار قرار گرفته است .

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: در شهرستان اهواز خیابان شریعتی نبش کافی ، سلمان فارسی ، طالقانی به سمت میدان شهدا ، کاوه شرقی و غربی، تمامی پارکینگ های پارک دولت و از کتابخانه مرکزی تا پل طبیعت مسدود شده است .

وی بیان کرد: همچنین از فلکه چهارم تا بلوار چمران از جنوب به شمال، از پل پنجم تا پل پارک لاله و از این پل تا پل سوم به صورت کامل مسدود شده و توقف در ساحل غربی تا سطح شهر اهواز ممنوع است.

سرهنگ جمشیدی تصریح کرد: مسیر ورودی پارک شهروند و ورودی خیابان زیتون از میدان چیتا تا میدان سنگر در اهواز نیز مسدود است.

وی یادآور شد : این محدودیت های ترافیکی تا پایان فروردین ماه برای جلوگیری از اجتماعات و شیوع ویروس کرونا در سطح استان ادامه خواهد داشت .

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: مراکز شماره گذاری خودرو نیز از روز دوشنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند و تمامی امتحانات آیین نامه و عملی در آموزشگاه های رانندگی در سطح استان لغو شده است.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای این محدودیت ها عدم مراجعه مردم به مکان های شلوغ و حفظ سلامت شهروندان است ؛ تمامی این تصمیمات در شورای تامین استان مصوب شده است .

سرهنگ جمشیدی گفت: انتظار می رود مردم استان نهایت همکاری را با ما داشته باشند تا بتوانیم هرچه سریعتر از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم .

وی تاکید کرد: همچنین در صورت لزوم ممکن است بر شدت این محدودیت ها در نقاط مختلف استان و بخصوص هسته مرکزی شهرها افزوده شود .

با شیوع ویروس کرونا به دستور استاندار خوزستان و فرمانداران محدودیت هایی برای تردد و فعالیت در اماکن عمومی و مراسم در شهرستان های مختلف استان از جمله تعطیلی بازارها، مسدود شدن مبادی ورودی و تعطیلی ادارات برای پیشگیری از شیوع این ویروس اتخاذ شده است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا کنون ۲۵۳ نفر در استان خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۳۳ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند.

اهواز با ۸۴ نفر بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را در خوزستان دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار