فرماندارساوجبلاغ
مسئولین اداراتی که در جلسات با تاخیر حضور پیدا کنند،جریمه می شوند.
کد خبر: ۸۳۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 16 March 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ فرماندارساوجبلاغ در جلسه مقابله با کرونا در شهرستان ساوجبلاغ گفت: مسئولان انضباط کاری در امور و حضور در جلسات را جدی بگیرند.

ورزشی به عملکرد برخی از کانالها و شبکه های اجتماعی اشاره کرد وافزود:در این روزها برخی از رسانه ها با انتشار اخبار ضد و نقیض سعی در ایجاد بی نظمی و تنش در برخی امور را دارند که  درصورت مشاهده ،با آنها برخورد خواهیم کرد.

او با تاکید بر اهتمام ادارات خدمات رسان در شهرستان گفت: ما همچنان در برخورد و مقابله با کرونا با شدت وقوت بیشتر با راه اندازی ایستگاههای سلامت و گندزدایی و کنترل رفت وآمدها اقدام خواهیم کرد و ورودی های شهرها و روستاه نیز محدود خواهد شد و کوتاهی هیچ دستگاهی در این خصوص قابل پذیرش نیست.

فرماندارساوجبلاغ افزود: برخی دستورالعملها ومصوبات ابلاغی باید با تمام دقت اجرا شوند و با توجه به پنجشنبه آخر سال ،محدودیتهایی در ورود به اماکن مذهبی و آرامستانها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده است وتمامی اماکن عمومی هم شامل این مصوبات خواهد بود .
رییس شبکه بهداشت ودرمان گفت: شهرهای بزرگ شهرستان بعنوان آلوده ترین مناطق به شمار می روند که باید سعی کنیم از رفت وآمدهای غیر ضروری در مناطق شلوغ و پرتردد بکاهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار