مصرف بنزین معمولی و سوپر از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا پایان روز بیست و سوم این ماه مجموعاً ۴۸ میلیون و ۴۰۵ هزار لیتر است که با توجه به مصرف روزانه این فرآورده در گیلان در شرایط عادی ( ۳ تا ۵/۳ میلیون لیتر) ، کاهش ۱/۵ میلیون لیتری را شاهدیم .
کد خبر: ۸۳۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 15 March 2020

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : کاهش مصرف بنزین پس از اعلام شیوع ویروس کرونا در گیلان در حالی است که با توجه به مصرف ۷۳ میلیون لیتری بنزین (سوپر و معمولی) در مدت مشابه سال گذشته (یکم تا بیست و سوم اسفند)، انتظار افزایش مصرف در اسفند ماه در گیلان را داشتیم .
مدیر منطقه گیلان با بیان مطالب فوق افزود : «از زمان اعلام شیوع ویروس کرونا در گیلان کاهش ۲۵ میلیون لیتری بنزین را در بیست و سه روز ابتدای ماه اسفند نسبت به سال گذشته داشته ایم  که این میزان معادل کاهش  ۳۴ درصدی این فرآورده در روزهای اخیر نسبت به سال گذشته است ».
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده ها ی نفتی منطقه گیلان این کاهش مصرف را نتیجه همکاری و وظیفه شناسی مردم استان گیلان دانست و افزود : « جا دارد از مردم فهیم استان که با توجه به الزامات وزارت بهداشت و سازمانهای ذیربط نسبت به حذف ترددهای غیرضرور اهتمام داشته و با عملکرد محتاطانه خود در کاهش مصرف سوخت تاثیر بسزایی داشته اند و با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان همکاری نموده اند , سپاسگزاری نمایم .»

 

کرونا 8

 

 

 

 

کرونا 10

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار