فرماندار مشگین‌شهر با اشاره روند رو به رشد شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اظهارداشت: وضعیت منطقه هر روز بحرانی‌تر می‌شود.
کد خبر: ۸۳۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 14 March 2020
فرماندار مشگین‌شهر: وضعیت منطقه بحرانی‌تر می‌شود

 

اکبر صمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فوت هشت مشگین‌شهری از مجموع ۱۵ فوتی استان اردبیل در اثر ابتلا به کرونا گفت: از فردا (شنبه) نسبت به تعطیلی رسمی بازار ، تمام پاساژها و مجتمع‌های تجاری شهر اقدام خواهد شد.

او افزود: فقط نانوایی‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و بهداشتی و داروخانه‌ها باز بوده و از امشب خیابان اصلی امام حمینی حدفاصل میادین آزادی و امام توسط شهرداری مسدود خواهد شد.

صمدی گفت: شخصا از فردا بصورت میدانی و به اتفاق تمام اعضای شورای تامین در سطح شهر جمع‌آوری کامل دست‌فروشان خودروهای دوره‌گرد و سد معبر را پیگیری خواهیم کرد و در اجرای این طرح که تضمین‌کننده سلامت شهروندان است، کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و بصورت شبانه‌روزی به هیچ عنوان اجازه تردد و ورود خودروهای غیربومی از جاده اهر ، تبریز ، اردبیل و مشگین‌شهر توسط نیروهای انتظامی و پلیس راه داده نمی‌شود.

صمدی بیان‌کرد: در صورت ورود چنین خودروهایی از مسیرهای فرعی برخورد قانونی لازم انجام و در صورت تمکین نکردن مالک، خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

وی افزود: فعالیت تاکسی‌ها در سه محور اصلی شهر حدفاصل میدان جانبازان تا سه‌راهی دروازه قدیم اردبیل ممنوع شده و از برگزاری مجالس ختم و ترحیم و عزاداری توسط اداره تبلیغات اسلامی ممانعت خواهد شد.

وی همچنین از ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل‌ها ،مسافرخانه‌ها و سوئیت‌های خانگی خبر داد.

وی با رد شایعه اختصاص مدارس برای بستری کردن بیماران مشکوک به کرونا در مشگین‌شهر گفت: ساختمان هتل ساوالان شهرداری و مدیریت بحران به عنوان ذخیره بیمارستان و نقاهت‌خانه در نظر گرفته شده است.

مشگین‌شهر در ۸۵ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار