کد خبر: ۸۳۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 12 March 2020

به گزارش تابناک اردبیل، ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان اردبیل در اطلاعیه شماره دو خود از مردم خواست تا جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند و به اهالی این شهرستان اطمینان داد که همه اقلام ضروری، کالاهای اساسی و مواد سوختی در انبارها موجود است و مردم عزیز در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

متن کامل اطلاعیه شماره دو این ستاد خطاب به اهالی و ساکنان شریف شهرستان اردبیل به شرح ذیل است:

اهالی و ساکنان شریف شهرستان اردبیل ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان با صراحت بر تداوم شیوع پر خطر این بیماری و عمل به توصیه‌های بهداشتی تاکید دارد؛ شایسته است مراتب قدردانی صمیمانه به جامعه پزشکان و پرستاران تقدیم شود، توجه عموم اهالی شهرستان اردبیل را به اطلاعیه شماره دو این ستاد جلب می‌کند:

۱- جان همه افراد جامعه در معرض تهدید ویروس کرونا قرار دارد، با اعلان خطر جدی به آحاد مردم شریف و خانواده‌ها بار دیگر به جد از همگان می‌خواهیم در خانه بمانند؛ جز در مواقع خرید اقلام ضروری از منزل خارج نشوید. خانه و کانون خانواده همواره نقطه اتکا و پناهگاه همه ما است. در این راستا مادران فداکار برای نجات جان اعضای خانواده مسئولیت اساسی دارند. لازم است مادران و بانوان گرامی با دقت بیشتری مدیریت لازم را در عمل به توصیه‌های بهداشتی برای ضد عفونی منازل به عمل بیاورند، ضرورت دارد خریدهای نوروزی را به بعد از فروکش خطر ویروس موکول کنند.

۲- با قدردانی از احساس مسئولیت کسبه بازار در تعطیل کردن کسب و کار، بر این باوریم که این اقدام نقش مؤثری در کنترال شیوع ویروس کرونا به دنبال خواهد داشت. بی‌تردید اماکن و صنوف عرضه کننده کالاهای اساسی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و هیچ‌گونه نگرانی در تامین و عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد.

۳- در تقویم کشور امروز پنجشنبه ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا نام‌گذاری شده است. با درود به ارواح پاک شهدای گرانقدر و همه عزیزان از دست رفته، با توجه به شرایط خاص جامعه و هشدارهای پزشکی و توصیه دل‌سوزان مبنی بر پرهیز از حضور در اماکن عمومی، پیرو هماهنگی با اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، به همه مردم شریف موکد، توصیه می‌شود آیین زیارت اهل قبور را به فرصت مناسب در آینده موکول کنند. نثار فاتحه، تلاوت قرآن مجید مقبول درگاه حضرت حق خواهد بود. (ان شاء الله)

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا - شهرستان اردبیل

۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۸

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار