معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: استمهال پرداخت بهای آب مشترکان را در استان اجرایی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۳۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 12 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،رضا داوودی ضمن اشاره به توصیه‌های وزیر نیرو مبنی بر مهلت دادن به مشترکان آب جهت پرداخت آب‌بها، اظهار داشت: بدون شک در استان کرمانشاه دستورالعمل‌های ابلاغ شده وزیر نیرو مبنی بر استمهال پرداخت بهای آب مشترکان را اجرایی خواهیم کرد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه افزود: بر این اساس شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به استمهال پرداخت بهای آب مشترکان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

این مسئول در ادامه شیوع بیماری کرونا را علت افزایش ۴۰ درصدی آب در استان دانست و خاطر نشان‌کرد: در حال حاضر سطح الگوی مصرف در استان حتی از میزان مصرف در تابستان نیز عبور کرده است.

وی این افزایش را غیر متعارف دانست و بیان داشت: در این راستا میزان‌مصارف خانگی نیز ۲ تا ۲.۵ درصد افزایش داشته است لذا مردم با رعایت الگوی مصرف باید مدیریت لازم را داشته باشند تا با قطعی آب مواجه نشویم.

داوودی گفت: آبی که وارد شبکه توزیع می‌شود تحت نظارت معاونت بهداشت قرار دارد و میزان‌کلر در آب نیز بر اساس استاندارد بین ۲./. تا ۸./. درصد است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه عنوان کرد: اما با توجه به شیوع بیماری کرونا سعی کردیم میزان کلر آب را به حداکثر کلری که می‌تواند اضافه شود، نزدیک کنیم این در حالیست که تا کنون بحث انتقال بیماری از طریق آب تأیید نشده است اما ما تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کردیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار