حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: شهدا مدافعان اسلام، قرآن و ولایت بوده که تا آخرین خون خود ایستادگی کردند.
کد خبر: ۸۳۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 12 March 2020

هادی عسگری در گفتگوبا خبرنگار  تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ۲۲ اسفند روز گرامیداشت شهیدانی است که جان خود را برای حفظ جان دیگران فدا کردند؛ کسانی که مدافع قرآن، ولایت و اسلام بوده و تا آخرین خون خود ایستادگی نمودند.

مدیر کل بنیاد شهیدوامور ایثارگران استان با گرامیداشت شهید سرافراز نوروزعلی عظیمی بیان کرد: این شهید والامقام ۳۷ سال در کمترین شرایط رفاهی در یکی از روستاهای شهرستان کنگاور زمین گیر و خانه نشین بود و با دردهای فراوان دست و پنجه نرم می کرد. امثال شهید نوروزی فراوان بوده که بیش از ۳۵ سال با دردهای فراوان و امکانات حداقلی زندگی می گذرانند.

حجت الاسلام عسگری در پایان گفت: متاسفانه امروزه افراد محتکر در جامعه بوده که جز مسائل دنیوی به هیچ چیزی فکر نمی کنند و با احتکار ماسک و اقلام موردنیاز مقابله با کرونا، زندگی دیگران را به خطر می اندازند. لازم به ذکر است که در این جامعه نیز انسان های باشرافتی هستند که ماسک و اقلام بهداشتی را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهند تا جهاد خود را به عمل بیاورند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار