مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:
مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: درمانگاه های فرهنگیان البرز مستقر درکرج، ساوجبلاغ و نظرآباد آماده به صورت شبانه روزی فعال خواهند بود.
کد خبر: ۸۳۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 12 March 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سالار قاسمی گفت: امکانات و تجهیزات درمانگاه های فرهنگیان البرز به ویژه در کرج که دارای بافت جمعیتی بیشتری است در سطح بسیار خوبی است .

قاسمی ادامه داد: کادر پزشکی و خدماتی این درمانگاه ها از زمان شیوع بیماری کرونا آماده خدمات رسانی به شهروندان شده اند که با دستورالعمل وزارتخانه ای ازامروز به صورت ۲۴ ساعته مشغول به کار می شوند.

وی اضافه کرد: فضای درمانی و اداری درمانگاه های فرهنگیان استان البرز به صورت روزانه در چندین نوبت با توجه به آمار بالای مراجعان ضد عفونی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: برای پیشگیری از بیماری کرونا باید به توصیه های بهداشتی توجه کرد و در خانه ماند و در صورت مشاهده علائم سریع به مراکز درمانی مراجعه کرد.

قاسمی عنوان کرد: پیش از این طرح ضربتی ،درمانگاه های فرهنگیان البرز فقط در نوبت صبح و عصرپذیرش بیمارداشتند.

استان البرز ۵۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.

۷۰ بیمار مشکوک و کرونایی طی سه هفته اخیر در البرز جان باخته اند که از تعداد ۲۹ بیمارقطعی کرونا و ۳۱ بیمار مشکوک بودند.اکنون ۴۶۰ بیمار قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

تاکنون بیش از ۶۵۰ بیمار مشکوک و کرونایی از بیمارستان های البرز ترخیص شده اند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۱۲۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار