تا ۱۵ فروردین سال آینده،
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، مرز‌های آذربایجان غربی تا پانزدهم فرودین ۹۹ بسته شد.
کد خبر: ۸۳۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ 11 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جلیل جباری گفت: براساس مصوبه ستاد استانداری مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا ویروس، مرز‌های آذربایجان غربی با کشور ترکیه تا پانزدهم فروردین ۹۹ بسته است و تردد‌های مسافرتی در این مبادی انجام نخواهد شد. همچنین مرز‌های تردد مسافرتی این استان با عراق و جمهوری آذربایجان تا اطلاع ثانوی بسته است.

او افزود: با توجه به اینکه در برخی شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و گروه‌ها و شبکه‌های مجازی، تبلیغاتی مبنی بر برگزاری انواع کنسرت‌ها و فیستوال‌ها در کشور‌های همجوار صورت می‌گیرد لذا هموطنان و همشهریان لازم است که از موضوع بسته بودن مبادی مرزی اطلاع داشته و به این آگهی‌ها که بعضا دنبال کلاهبرداری و سو استفاده هستند توجه نداشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد:موضوع بسته بودن مرز‌های استان قبلا به صورت رسمی به همه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان ابلاغ شده و این دفاتر هیچگونه فعالیتی در زمینه تبلیغات سفر‌های برون مرزی، جذب و پذیرش مسافر ندارند و در صورت مشاهده، با متخلفین برابر با قانون برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار