در طرحی با نام «همگام با مدافعان سلامت همراه با مردم» یک نذر سلامت برای بیمارستان‌های صحرایی کمک نقدی و غیرنقدی از جمله پتو، ملحفه یکبار مصرف، ماسک‌های پارچه‌ای و ... را جمع‌آوری می‌کنیم.
کد خبر: ۸۳۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۸ 11 March 2020

به گزارش تابناک قم، معصومه ظهیری، معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه در حال حاضر طرحی با نام «همگام با مدافعان سلامت همراه با مردم» یک نذر سلامت را راه‌اندازی کرده‌ایم، تصریح کرد: از طریق این طرح هم برای بیمارستان‌های صحرایی کمک نقدی و غیرنقدی از جمله پتو، ملحفه یکبار مصرف، ماسک‌های پارچه‌ای و ... را جمع‌آوری می‌کنیم.

وی افزود: همچنین این اقلام را در مناطق کم‌برخوردار توزیع می‌کنیم. خیرین نیز مواد ضدعفونی کننده را از کارخانجات خریداری کرده و رایگان در اختیار مردم در مناطق محروم و کم برخوردار قرار می‌دهند.

ظهیری خاطرنشان کرد: همچنین شماره‌هایی برای مشاوره اعلام کردیم تا مردم از طریق تماس با این شماره‌ها بتوانند مشاوره‌هایی در خصوص رفع استرس، ترویج روحیه مهر و ... دریافت کنند. همچنین پادکست‌هایی در زمینه مسائل اخلاقی، با موضوعاتی با عنوان به توان خدا، مهارت‌های زندگی و مشاوره بارگذاری شده است و افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. قرار است این پادکست‌ها در ایام نوروز نیز به دیگر زبان‌ها ترجمه و در اختیار کشور‌های دیگر نیز قرار بگیرد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های حوزه در این ایام گفت: معنا درمانی و معنویت درمانی از دیگر برنامه‌های ماست. اشتراک گذاری ختومات، اذکار و نذورات نیز از دیگر اقدامات است تا در شرایطی که خانواده‌ها اوقات فراغت بیشتری دارند، بتوانند هم از این طریق اوقات فراغت خود را پر کرده و هم با معنویت این دوران را پشت سر گذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار