فرماندار بم:
فرماندار بم با بیان این‌که در نوروز ۹۹، هیچ‌گونه خدماتی به مسافران ارائه نخواهد شد، گفت: «از مسافران تقاضا داریم به شهر جهانی بم سفر نکنند».
کد خبر: ۸۲۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۳ 10 March 2020

به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایرنا، هادی شهسوارپور روز جمعه در نشست رسمی قرارگاه زیستی شهرستان بم اظهار کرد:: «با توجه به این‌که در سال‌های گذشته مردم بم مهمان‌نواز بوده و گردشگران با خاطره‌ی خوبی این شهر تاریخی را ترک کرده‌اند اما به‌دلیل شرایط سخت پیش رو در نوروز ۹۹ هیچ‌گونه ارائه‌ی خدماتی برای مسافران نوروزی اعم از هتلینگ، مهمانسراها و مدارس نخواهیم داشت بنابراین از مسافران تقاضا داریم به شهر جهانی بم سفر نکنند».

نوروز به بم سفر نکنید
وی ادامه داد: «برای کنترل ویروس کرونا تمام ادارات موظفند نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات اداری خود را در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی شهرستان بم قرار دهند».
فرماندار بم افزود: «به شهروندان بم و بروات توصیه می‌کنیم امسال مسافرت را در برنامه‌های خود نگذارند زیرا استان‌های دیگر نیز اعلام کرده‌اند که هتل‌ها، مهمانسراها و مدارس آمادگی پذیرش گردشگر را ندارند».
شهسوارپور با اشاره به کارگران خودروسازی منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی ارگ جدید توضیح داد: «با توجه به این‌که کارخانه‌های خودروسازی در بم مستقر هستند قرار نیست فعالیت اقتصادی شهرستان بم به‌دلیل ویروس کرونا تعطیل شود ولی باید مدیران کارخانه‌ها مسائل بهداشتی کارگران را رعایت کنند».
وی ضمن تقدیر از شهروندان برای همکاری در عدم برپایی مراسم‌ها افزود: «مراسم‌های عقد، عروسی، عزا، میهمانی و هرگونه اجتماعات تا اطلاع ثانوی و پشت سر گذراندن بحران تعطیل شود».
فرماندار بم اضافه کرد: «طی مصوبات صورت گرفته سوختگیری خودروها باید توسط ‌مسئول نازل در جایگاه سوخت انجام شود».
وی بیان کرد: «گروهی متشکل از اورژانس و هلال احمر در ورودی و خروجی شهر بم تست‌های مخصوص این بیماری را انجام می‌دهند و از روسای ادارات تقاضا داریم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی محیط اداره خود توسط نیروهای خدماتی اقدامات لازم را انجام دهند».
شهسوارپور گفت: «از تمام ارگان‌ها و اداراتی که در راستای کنترل ویروس کرونا تلاش کردند از جمله شهرداری، بسیج ، علوم پزشکی و هلال‌احمر قدردانی می‌کنم امیدواریم هر چه سریع‌تر با رعایت نکات بهداشتی بحران را به خوبی پشت سر بگذرانیم». 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار