رییس سازمان صمت استان خبرداد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۴۷ پرونده تخلف در خصوص گرانفروشی، امتناع و احتکار کالاهای بهداشتی مورد نیاز مردم در مقابله با ویروس کرونا در استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۲۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 10 March 2020

امیرحسین نظری در این خصوص اظهارکرد: گشت های مشترک بازرسی از داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی از یک هفته گذشته در استان آغاز و ۴۷ پرونده تخلف در خصوص گرانفروشی، امتناع و احتکار کالاهای بهداشتی موردنیاز مردم در مقابله با ویروس کرونا در استان تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین تا کنون ۲ مرکز مواد ضدعفونی در اهواز به دلیل گرانفروشی و احتکار نیز پلمب شدند و کالاهای آن‌ها به دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحویل داده شد تا در اختیار مردم قرار دهند.

نظری با اشاره به نظارت بر نحوه فروش و عرضه کالاهای بهداشتی موردنیاز در خصوص شیوع ویروس کرونا افزود: سازمان صمت خوزستان با همکاری تعزیرات و علوم پزشکی گشت های نظارتی مشترک از داروخانه‌ها و بازار را تا پایان التهابات موجود ادامه خواهد داد.

وی در خصوص آغاز به کار گشت‌های مشترک بازرسی از بازار عید در استان ادامه داد: طرح نظارت بر بازار عید نوروز از ۱۰ اسفند ماه جاری آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

نظری ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به بازرسی های خود ادامه خواهد داد و با متخلفین و محتکرین برخورد قاطع خواهد کرد مردم عزیز استان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار