فرمانده انتظامی خوزستان از کاهش ۹ درصدی جرائم خشن در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 17 March 2020

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: با تلاش‌ مجموعه نیروی انتظامی خوزستان، پلیس‌های آگاهی و اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها، از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش ۹ درصدی انواع جرائم خشن در خوزستان هستیم.

وی افزود: همه مولفه های جرائم خشن در خوزستان اعم از سرقت‌های مسلحانه، به عنف، قتل، تجاوز به عنف، گروگانگیری، آدم‌ربایی و شرارت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان جرائم خشن تصریح کرد: با تلاش‌ همکاران ما به ویژه پلیس‌های تخصصی آگاهی و اطلاعات، روسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و بخش‌های انتظامی در سراسر خوزستان، از ابتدای سال جاری تا این لحظه عاملان ۹۴ درصد از جرایم خشن شناسایی شده‌اند و بخش قابل ملاحظه‌ای از اموال مسروقه نیز مسترد شده است.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ درصد کاهش وقوع سرقت‌ها را در سطح استان داشته‌ایم. کشفیات سرقت‌ها نیز از ابتدای سال تاکنون ۸۴ درصد بوده که در مقایسه با میانگین کشفیات کشوری رشد خوبی داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان در خصوص کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز حدود ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. روند جمع آوری سلاح و مهمات، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی‌ها با همین صلابت و شدت عمل ادامه خواهد یافت.

عباس‌زاده تصریح کرد: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است با پدیده جرایم خشن با قاطعیت و با صلابت برخورد کند و این کاهش جرائم خشن در استان و افزایش کشفیات آن، موید عملکرد خوب ناجا است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار