رئیس پلیس راه البرز گفت: البرز استانی بین راهی و مسیر تردد بیش از ۱۴ استان کشور است به همین دلیل بیشتر در معرض آسیب و شیوع ویروس کرونا قرار دارد و پلیس نه به خاطر مسائل ترافیکی، بلکه به خاطر حفظ سلامت مردم ناچار است در برخی از روزهای پیش رو محور کرج- چالوس را مسدود کند.
کد خبر: ۸۲۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 07 March 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا پلیس به کمک شبکه بهداشت و درمان آمده تا بتواند میزان تردد مردم از محورهای شریانی استان از جمله کرج – چالوس را به حداقل برساند.

وی ادامه داد: بر این اساس شاهد بودیم دیروز جمعه (۱۶ اسفند)، جاده چالوس مسدود و اجازه تردد هیچ وسیله نقلیه ای به سمت شهرهای شمالی کشور از این محور داده نمی‌شد.

وی توضیح داد: امروز شنبه (۱۷ اسفند) این محور باز است ولی با همکاری مردم شاهد کمترین تردد در این مسیر هستیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

این مسئول تاکید کرد: از مردم درخواست می‌شود در روزهایی که این محور مسدود است، اصراری به تردد از این مسیر نداشته باشند چون در این شرایط بهترین کار این است که در خانه بمانند و حداقل تماس را با یکدیگر داشته باشند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: بدون شک هرچقدر میزان تردد مردم از شهری به شهری دیگر بیشتر باشد، احتمال شیوع بیماری به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

وی افزود: در شرایط فعلی همه باید دست به دست هم بدهیم و با خودمراقبتی بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم و با سلامت به روزهای خوب گذشته بازگردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار