معاون راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات بهسازی محور روستایی شلیلی به نقیشیات شهرستان شوشتر خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 10 March 2020

محمدعلی طالبی‌پور با اشاره به آغاز عملیات بهسازی محور روستایی شلیلی به نقیشیات در شهرستان شوشتر، اظهار کرد: طول کلی این مسیر بیش از ٣٧ کیلومتر است و با اعتباری بالغ بر ٢ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان از محل اعتبارات نفت و منابع استانی، ۵ کیلومتر و ۵٠٠ متر از این مسیر ترمیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات ترمیم این جاده نقش موثری در بهبود وضعیت تردد مردم ساکن در ٣٠ روستای مسیر دارد، افزود: از جمله دلایل انجام این پروژه، قرارگیری زمین‌های مستعد کشاورزی در این مسیر است زیرا پیش از این، تردد ساکنان منطقه و حمل محصولات کشاورزی تولیدی در این منطقه از جاده فرعی آسیب‌دیده انجام می‌شد و مشکلات فراوانی را برای مردم بوجود آورده بود.

معاون راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در این محور عملیاتی از جمله تخریب آسفالت آسیب‌دیده موجود، لکه‌گیری و روکش کلی آسفالت در طول ۵۵٠٠ متر مسیر با عرض ۵.۵ متر انجام خواهد شد.

طالبی‌پور ادامه داد: بخش دیگری از این مسیر به طول ٨٠٠ متر و در قالب یک قرارداد مجزا و در محدوده روستای منحوش تا محل تجهیز کارگاه آب و خاک این طرح، با استفاده از بیس سیمانی ترمیم و عملیات آسفالت آن نیز به اتمام رسیده است و هم اکنون از سوی مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار