کد خبر: ۸۲۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 05 March 2020

احمد گروهی طی گفت و اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان کرمان هیچ برنامه ای قبل از سال جدید برای گلزار شهدا نداریم و همه برنامه ها تا اطلاع ثانوی لغو شده ست.

مدیر کل بنیاد شهید استان کرمان افزود: چناچه وضعیت در حالت عادی قرار گیرد برای تحویل سال در کنار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید پور چعفری سفره هفت سین را خواهیم داشت و و ویژه برنامه سال نو استان کرمان از جوار مزار شهدا بدون حضور جمعیت برگزار می شود.

گروهی در خصوص حمایت از خانواده شهدا و ایثار گران عنوان کرد: از همان ابتدا توصیه های بهداشتی به ایثارگران استان کرمان از طریق پیامک ارسال شد و از آن ها به ویژه جانبازان شیمایی درخواست شد که تا می توانند از منزل خارج نشوند.

وی تصریح کرد: برای در اختیار قرار دادن اقلام بهداشتی برای جانبازان و ایثارگران نیز با دانشگاه علوم پزشکی تهران مکاتباتی داشتیم که با توجه به کمبودی که در کشور وجود دارد هنوز موفق به دریافت این اقلام نشدیم.

مدیر کل بنیاد شهید استان کرمان در پایان مطرح کرد: همه جلسات و ملاقات عمومی کنسل شده است و برای برطرف کردن مشکلات خانواده های شهدا وایثارگران همکاران ما در حالت آماده باش قرار دارند و تمام مسائل به صورت اورژانسی پیگیری می شود.

مصاحبه و تنظیم: مهدی زاده

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار