شهردار فردیس گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جهت حفظ سلامت مردم تمام لوازم بازی کودکان ، تجهیزات تندرستی و سرویس های بهداشتی موجود در پارک ها و بوستان ها و معابر اصلی فردیس ضد عفونی شد.
کد خبر: ۸۲۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 05 March 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد خسروزاده افزود: برهمین اساس میکروب زدایی و ضدعفونی مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و وسایل بازی پارک‌های سطح شهر ، سرویس بهداشتی ها و پل های عابر پیاده با دقت و سرعت انجام می شود تا مردم در این مکان های عمومی با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول اماکن عمومی شهر فردیس گندزدایی شد، اظهار داشت: ضد عفونی اماکن عمومی ،مبلمان شهری،پل های عابر پیاده،وسایل بازی کودکان و حمل و نقل عمومی آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

خسروزاده افزود: واحدهای خدمات رسان شهرداری فردیس برای آگاه سازی و اطلاع رسانی شهروندان در جهت آموزش پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا تابلوها و بنرهایی را در سطح شهر نصب کرده اند.

شهردار فردیس ، مهمترین اقدامات را شستن سطل های زباله و ماشین آلات حمل زباله و گندزدایی مخازن پسماند دانست، گفت:بسته های ضدعفونی بین پارکبان ها و نیروهای خدماتی نیز در فردیس توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به خطر انتقال ویروس کرونا در تاکسی ها و دیگر اماکن عمومی، عنوان کرد: مواد ضد عفونی کننده در اختیار تاکسی داران قرار گرفته تا روزانه ۲ نوبت ، خودرو خود را ضد عفونی کنند.

شهردار فردیس تاکید کرد: سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس دارای ۶۰۰ دستگاه تاکسی است.

خسروزاده افزود: برخی از مساجد شهر فردیس هم ضد عفونی شد.

شهر فردیس واقع در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز، ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار