امیدعلی مرآتی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: پرداخت به موقع قبوض برق توسط مشترکین موجب افزایش خدمات رسانی شرکت می شود.
کد خبر: ۸۲۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 04 March 2020

امید علی مراتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه پرداخت قبوض برق مستقیما به حساب خزانه دولت رفته و تنها ۱۵ الی ۲۰ درصد مبلغ کل به حساب شرکت توزیع برق استان برمی گردد اظهار داشت: مبلغ واریز شده به حساب شرکت صرف رفع نواقع، تقویت شبکه، روشنایی معابر و تسهیل امور مربوطه می شود؛ لذا مردم در پرداخت قبوض برق لازم است اهتمام ورزند تا رفع نواقص شبکه برق به موقع انجام شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان افزود: جلسه دفاع از بودجه سال ۹۹ برگزار و مصوبه آن برا انجام پروژه های سال پیش تصویب گردید که همه تلاش ما این است بتوانیم درصد قابل توجهی از این بودجه را به استان تخصیص دهیم. برنامه های سال ۹۹ بیشتر در قالب تعویض سیم به کابل خودنگهدار و اصلاح و بهینه شبکه برق است که در این میان اصلاح و بهینه شبکه برق چندین روستا در برنامه ها قرار داشته و درصورت جذب اعتبار لازم قطعا تغییرات مثبتی در شبکه برق ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹۸ درصد اطلاعات مشترکین برق در سامانه پیامکی ثبت شده تصریح کرد: حدود ۷۵ الی ۸۰ درصد مطالبات این قبوض پیامکی تاکنون وصول شده و سه دوره این قبوض پیامکی ارسال شده است. لازم به ذکر است افرادی که تاکنون اقدام به دریافت این قبوض نکرده اند شناسه قبض خود را به ۳۰۰۰۸۵۱۲۱ ارسال و یا با ورود به سایت شرکت توزیع برق استان در محل تعبیه شده مشخصات خود را وارد کنند. همچنین افرادی که سواد خواندن و نوشتن ندارند می توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده تا توسط متصدی این امر برطرف گردد؛ یک تیم در شرکت توزیع برق استان نیز مستقر بوده تا افراد در صورت تمایل به مراجعه حضوری نسبت به وارد کردن اطلاعات پیامکی خود در سامانه اقدام کنند.

مرآتی در پایان گفت: کسانی که تاکنون اطلاعات پیامکی خود را ثبت نکرده اند با توجه به بدهی سه دوره گذشته اگر به این روند ادامه دهند ماموران اداره برق به صورت حضوری اخطار داده و نسبت به قطع برق اقدام می نمایند.مشترکین می توانند با ارایه درخواست به ادراه برق قبض خودرا به صورت اقساط پرداخت کنند.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار