مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت : رانندگان برای سوختگیری جهت پیشگیری و مقابله با کرونا تجهیزات بهداشتی اولیه همچون دستکش یکبار مصرف حتما همراه داشته باشند.
کد خبر: ۸۲۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 02 March 2020

علی اصغر عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ضد عفونی کردن جایگاههای سوخت، نازل ها و دیگر تجهیزات آن  افزود: براساس ابلاغیه به جایگاه داران سوخت، سوخت گیری به طور کامل باید توسط پرسنل جایگاه انجام شود.

وی با بیان اینکه روزانه  بین ۷۰ تا ۷۵ هزار سوخت گیری و تراکنش  در استان انجام می  شود، تصریح کرد:  با وجود سوخت گیری  توسط پرسنل جایگاه ؛ برای ارائه کارت سوخت و یا بانکی ، سوئیچ  یا پرداخت پول ارتباطی بین پرسنل جایگاه و رانندگان برقرار می شود که همین ارتباط  می تواند عاملی برای انتقال این ویروس که  سرعت انتشار بالایی دارد ، شود.

وی از رانندگان خواست تا برای جلوگیری از آلودگی دست ها در  زمان  تبادل موارد یاد شده دست کم دستکش یکبار مصرف به همراه داشته باشند  و اگر مواد ضدعفونی کننده نیز  در خودروی خود داشته و  کارت و سویچ و خود را نیز  از آلودگی بزدایند، تاثیر بسزایی در جلوگیری از انتشار این ویروس از این طریق دارد.

عباسی تصریح کرد:  تمامی جایگاه های  سوخت ضد عفونی و گندزدایی شده و جایگاه داران از دستکش و ماسک برای سوخت گیری و ارائه خدمات استفاده می کنند اما برای استمرار آن نیاز به کمک دارند .

 در حال حاضر ۱۲۵ جایگاه سوخت بنزین و یکصد جایگاه سوخت سی ان جی در گیلان فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار