معاون آموزشی دانشگاه رازی از ادامه فعالیت های آموزشی این دانشگاه در بستر فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۸۲۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 02 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،علی سلیمی ، بااشاره به تعطیلی فعالیت‌های آموزشی دانشگاه رازی به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا بین دانشجویان، اظهارکرد: برای اینکه بتوانیم فعالیت‌های آموزشی دانشگاه را ادامه دهیم، آموزش در بستر فضای مجازی را در دستورکار قرار داده‌‍ایم.

وی بابیان اینکه بخش‌هایی از این آموزش‌ها به شکل آفلاین خواهد بود، تاکید کرد: در این برنامه از اساتید دانشگاه خواسته‌ایم تا جزوات درسی را روی پرتال دانشگاه قرار دهند تا دانشجویان از این جزوات استفاده کنند.

معاون آموزشی دانشگاه رازی تصریح کرد: همچنین آموزش‌های آنلاین به شکل محدود و نیز استفاده از فضای اختصاصی دانشگاه در سایت آپارات را برای تداوم فعالیت‌های آموزشی دانشگاه در دستورکار داریم.

وی در ادامه اعلام کرد: طبق تقویم آموزشی دانشگاه، برای هر واحد درسی در طول یک ترم باید حداقل 12 جلسه کلاس درس تشکیل شود و این یک الزام قانونی است.

سلیمی بابیان اینکه اگر برای واحد درسی این تعداد جلسه کلاس برگزار نشود، آن واحد نیمه تمام اعلام می‌شود، افزود: در نیمه دوم سال تحصیلی به واسطه شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری بین دانشجویان درحالی فعالیت آموزشی دانشگاه تعطیل شد که تنها یک یا دو جلسه از کلاس‌های درس این ترم گذشته بود.

معاون آموزشی دانشگاه رازی یادآورشد: برای اینکه بتوانیم کلاس‌های این ترم را به حد نصاب برسانیم، پس از پایان تعطیلات نوروزی و فروکش کردن شیوع بیماری کرونا، به مدت دو هفته مدت زمان ترم دانشگاه را طولانی‌تر خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در کنار برنامه ریزی که برای افزایش طول ترم داریم، در ساعات شش تا هشت غروب و روزهای پنج شنبه که دانشگاه تعطیل است نیز کلاس‌های جبرانی برگزار می‌کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار