کد خبر: ۸۲۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 02 March 2020

سید علی ملک حسینی با حضور در سطح شهر یاسوج از چند داروخانه و فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی بازدید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ سید علی ملک حسینی در جمع تعدادی از مردم که در یکی از داروخانه ها که از وضعیت کمبود ماسک نگران بودند گفت: کمبود ماسک نه تنها در استان بلکه در سطح کشور و جهان وجود دارد.
وی افزود: علت کمیابی این کالا، تقاضای بیش از نیاز شهروندان می باشد
دلیل کمبود ماسک در یاسوج

سید علی ملک حسینی با حضور در سطح شهر یاسوج از چند داروخانه و فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی بازدید کرد.
سید علی ملک حسینی در جمع تعدادی از مردم که در یکی از داروخانه ها که از وضعیت کمبود ماسک نگران بودند گفت: کمبود ماسک نه تنها در استان بلکه در سطح کشور و جهان وجود دارد.
وی افزود: علت کمیابی این کالا، تقاضای بیش از نیاز شهروندان می باشد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اظهار اینکه، بر اساس توصیه پزشکان همه ی مردم نیاز به استفاده از ماسک ندارند،گفت: آنچه که امروز در خصوص استفاده از این کالا مهم است، گذاشتن ماسک در اختیار بیمارستان ها، به منظور استفاده ی کادر پزشکی است که مستقیم با بیماران در ارتباط هستند.
دلیل کمبود ماسک در یاسوج

ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مسئولین داروخانه ها و فروشگاه های لوازم بهداشتی با توصیه نمود که پیشگیری  تأثیر زیادی در سلامت جامعه از این ویروس دارد ،افزود: وظیفه ی دستگاه قضایی در راستای صیانت از حقوق مردم برخورد با کسانی است که در شرایط کنونی با اقدامات منفعت طلبانه و یا سود جویانه، سلامت مردم را به مخاطره بیندازد.
وی تصریح کرد:دادستان بدون اغماض و با شدت با کسانی که به دنبال منفعت و سود از این وضعیت باشد، برخورد خواهد کرد.
ملک حسینی از فعالیت داروخانه ها که نسبت به توزیع عادلانه اقلام بهداشتی بین مردم در پیشگیری با این بیماری تلاش می نمایند تشکر نمود.
در بازدید از داروخانه های سطح شهر یاسوج مدیرکل تعزیرات حکومتی و معاون دانشگاه علوم پزشکی استان، دادستان مرکز استان را همراهی و از نزدیک بر نحوه ی توزیع و فروش ژل ضدعفونی دست ، ماسک و الکل نظارت نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار