فرماندار کرج گفت: واحد‌های صنعتی کرج خطوط تولید ماسک و ژل‌های بهداشتی را در چند شیف فعال کرده اند.
کد خبر: ۸۲۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 02 March 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ غفور قاسم پور گفت: واحد‌های صنعتی کرج خطوط تولید ماسک و ژل‌های بهداشتی را در چند شیف فعال کرده اند و مشکلی در تولید نداریم.
وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی خطوط تولید برای تأمین تقاضای جامعه در شهرک‌های صنعتی شهرستان کرج افزود: برای تامین تقاضای موجود، برخی واحد‌های تولید لوازم بهداشتی خطوط خود را تغییر داده و مشغول تولید ژل و سایر مواد ضدعفونی کننده شده‌اند، که جای قدردانی دارد.
فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: مشکلی در تولید اقلام بهداشتی نداریم بنابراین به نظر می‌رسد در روند توزیع باید مدیریت منسجم و ساختارمندی شکل بگیرد.
وی افزود: شهروندان نیز باید توجه داشته باشند؛ اقلام بهداشتی را به اندازه نیاز خود خریداری و از دپو آن پرهیز کنند تا نیاز همه در این خصوص تامین شود.
قاسم پور گفت: نظارت بر توزیع اقلام داروخانه‌ها توسط معاونت غذا و دارو انجام می‌شود، اما به دستور استاندار محترم، فرمانداری نیز این پایش‌ها و نظارت‌ها را انجام خواهد داد.
وی در پایان گفت: از روز گذشته نیز تیمی به این منظور پایش‌ها و بازدید‌های میدانی از داروخانه‌های سطح شهرستان کرج را آغاز و گزارش آن را دریافت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار