رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها با اشاره به اهمیت رعایت اصول بهداشتی در شرایط کنونی تاکید کرد: برقراری کسب کار الکترونیک، بانکداری الکترونیک و دولت الکترونیک امروز بیش از هر چیز دیگری ضرورتش حس می‌شود.
کد خبر: ۸۲۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 02 March 2020

دولت الکترونیک امروز بیش از هر چیز دیگری ضرورتش حس می‌شود

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد جواد کولیوند با اشاره به راهکار‌های جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و متضرر شدن تولیدکنندگان و فروشندگان، بیان کرد: متاسفانه ما در مقاطع مختلف بعد از آنکه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد تازه به فکر راهکار‌هایی می‌افتیم. اکنون نیز دغدغه همه جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا است.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون در خصوص مدارس و دانشگاه‌ها آموزش از راه دور در دستور قرار گرفته است. از سوی دیگر برقراری کسب کار الکترونیک، بانکداری الکترونیک و دولت الکترونیک امروز بیش از هر چیز دیگری ضرورتش حس می‌شود.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: با حرکت به سمت انجام کار‌های روزمره به صورت الکترونیک هزینه خانوار‌ها کم می‌شود و تردد‌های غیر ضروری نیز کاهش می‌یابد. اکنون باتوجه به شرایط پیش آمده برگزاری جلسات، سمینار‌ها و میتینگ‌ها باید به صورت غیر حضوری و توسط ویدیو پرژکتور یک ضرورت است.

وی در ادامه تاکید کرد: رعایت اصول بهداشتی در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است. باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا افراد بتوانند کار‌های خود را از منزل مدیریت کنند. هر سه قوه باید به نوبه خود دولت الکترونیک را دنبال کنند اینگونه به کسب و کار‌ها نیز خسارت وارد نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار