معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت:خط قرمز شرکت آب و فاضلاب ضمن تامین کمیت با توجه به شیوع کرونا و افزایش غیرمتعارف مصرف آب در استان ،تضمین کیفیت است.
کد خبر: ۸۲۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 02 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه در نشست خبری که صبح امروز در اداره آب و فاضلاب کرمانشاه برگزار شد رضا داودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان و ایام پایان سال روز جمعه ۹ اسفند یک شوک هیدرولیکی در شهر کرمانشاه به شبکه آب و فاضلاب وارد شد.با توجه به توصیه های به جای بهداشتی مصرف غیر متعارف و از نرم خارج و باعث شد در الگوی مصرف تابستان قرار بگیریم.

وی افزود: استراتژی آب و فاضلاب کرمانشاه طبق سنوات قبل بود و باعث شد در برخی نقاط شهر در روز جمعه با افت و یا قطعی آب مواجه شدیم.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب با اشاره به جلسه ستاد بحران که در روز جمعه برگزار شد،تصریح کرد: طی این حلسه استراتژی حدید اتخاذ و الگوی مصرف تابستان در دستور کار قرار گرفت منابع جدیدی را وارد مدار کردیم همچنین ۵ حلقه چاه جدید وارد مدار شد که ۴ حلقه متعلق به شهرداری است که در اختیار ما قرار داد.با توجه به اقدامات انجام شده ۱۲۰لیتر بر ثانیه حوزه چاه افزایش ظرفیت و ۱۰۰۰ لیتر بر تانیه نیز در کل ظرفیت را افزایش دادیم.

داودی با تاکید بر اینکه با توجه به حساسیت شرکت آب و فاضلاب استان به دلیل شیوع کرونا و اقدامات انجام شده در وضعیت پایدار قرار داریم،بیان کرد: در حال حاضر هیچ نقطه از کرمانشاه افت و قطعی آب نداریم،همچنین اکیپ های شرکت در سطح شهر مشکلات مردم را پیگیری می کنند که هیچ نقطه ای از شهر با افت و قطعی آب مواجه نشود.همشهریان می توانند در صورت مواجه شدن با افت و قطعی آب با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند.

وی ابراز داشت: حدود ۴۰ درصد افزایش مصرف در استان و میزان مصرف خانگی و شستشوی بهداشتی نیز ۲ونیم برابر افزایش داشتیم‌ و با حدودا ۴۰ میلیون لیتر افزایش مصرف برای شستشوی بهداشتی در استان مواجه شدیم.

وی با تاکید بر اینکه ۸۰ هزار مترمکعب کمبود مخزن در کرمانشاه وجود دارد،خاطر نشان کرد: تا کمبود مخزن مرتفع نشود نمی توان آب کافی برای برخی از نقاط را تامین کرد.

داودی در پایان ضمن توصیه به رعایت الگوی مصرف در روزهای پایانی سال تاکید کرد: خط قرمز شرکت آب و فاضلاب ضمن تامین کمیت،تضمین کیفیت است و تیم های متخصص ما با استفاده از مجهزترین دستگاه ها و آزمایشگاه ها در این راستا شبانه روزی در تلاش هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار