علیرضا حسن‌پور تصریح کرد: اطلاعی در خصوص فروش ماسک و مواد ضدعفونی در صنفی خارج از حوزه فعالیت خود ندارم و پرونده‌ای در این زمینه ارسال نشده است.
کد خبر: ۸۲۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 02 March 2020
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به برخورد قاطع با فروش ماسک در مبادی غیرقانونی از تعطیلی سه مرکز متخلف خبر داد.

به گزارش فارس، حسن‌پور با بیان اینکه با مبادی غیرقانونی فروش ماسک و مواد ضدعفونی در همدان برخورد می‌شود اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده این موارد موضوع را اعلام کنند تا برخورد لازم صورت گیرد.

وی از بازرسی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و سازمان صمت از داروخانه‌ها، مراکز فروش تجهیزات پزشکی و فروشگاه‌های لوازم آرایشی ـ. بهداشتی خبر داد و گفت: پرونده‌های زیادی در این خصوص تشکیل داده‌ایم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه در این مدت سه مرکز متخلف تعطیل شده است افزود: آنچه وظایف ماست انجام می‌دهیم، اما در برخورد با مبادی غیرقانونی نیرو و امکانات لازم نداریم و حتی در حوزه کاری ما نیز خلاصه نمی‌شود.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید بررسی لازم را در این زمینه انجام دهند و اطلاع دهند که صنفی خارج از حوزه فعالیت خود کاری انجام می‌دهد تا برخورد لازم صورت گیرد.

حسن‌پور تصریح کرد: اطلاعی در خصوص فروش ماسک و مواد ضدعفونی در صنفی خارج از حوزه فعالیت خود ندارم و پرونده‌ای در این زمینه ارسال نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی برخی از تولیدکنندگان برای افزایش تولید مواد ضدعفونی و ماسک همکاری دارند و مجوز فعالیت گرفته‌اند تا تولیدات خود را در این راستا افزایش دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه در خصوص توزیع و فروش غیرقانونی آن گزارشی ارسال نشده است گفت: فقط یک مورد تخلف در این زمینه در میدان امام (ره) مشاهده شده بود که به دادستانی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار