شهردار منطقه هفت گفت: با اجرای بیش از ۱۵ هزار متر مربع گلکاری در پارک‌ها و میادین سطح منطقه به استقبال سال نو می‌رویم.
کد خبر: ۸۲۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 29 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سعید معصومی گفت: در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و آرامش روح و روان شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین با نزدیک شدن به بهار طبیعت هر ساله عملیات گلکاری پارک‌ها و میادین سطح منطقه انجام می‌شود.

او ادامه داد: عملیات کاشت گل‌های فصلی هرساله متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان ها، میادین و بلوار‌های اصلی انجام می‌شود که با توجه به ظرافت و تنوع رنگ، زیبایی و جلوه خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.

معصومی گفت: در طرح گلکاری بهاره سطح منطقه از گل‌های بنفشه، رز، یاس و همیشه بهار استفاده شده است.

شهردار منطقه هفت با بیان این مطلب که ورودی‌های هر شهر هویت آن شهر محسوب می‌شود، افزود: ساماندهی و بهسازی بولوار خلیج فارس به صورت فاز به فاز اجرایی شده و در فاز اول به طول ۲.۵ کیلومتر توسط معاونت فنی و عمرانی در حال آسفالت است.

او با بیان اینکه ایجاد فضای سبز به عهده شهرداری منطقه هفت است، گفت: که در این مسیر ۸۰ اصله درخت نخل باد بزنی ۳ متری و همچنین بیش از ۱۰ هزار متر مربع چمن در این مسیر کاشته شده است.

معصومی افزود: امسال تعداد ۱۰ هزار اصله درخت از گونه‌های کم آب و مقاوم و متناسب با آب و هوای منطقه اعم نارنج و سرو جهت افزایش سرانه فضای سبز در سطح منطقه کاشته شده است.

او، هرس درختان و گل ها، ترمیم و ایجاد آبخور، ترمیم و کاشت چمن و حذف علف‌های هرز از اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز دانست و افزود: برای ترمیم چمن‌های سطح پارک‌ها و بولوار‌های شهر خاک کود ریخته شده تا سطح پوشش مناسب برای پوشاندن ریشه‌های علف‌ها و شاخه زنی ریشه‌های آن‌ها فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار