معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به کمبود برخی اقلام بهداشتی مثل ماسک و ژل ضدعفونی کننده در استان اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با واحدهای تولیدی مواد بهداشتی، تعدادی از این واحدها خط تولید خود را تغییر داده و مشغول تولید انبوه اقلام بهداشتی مورد نیاز در شرایط موجود هستند.
کد خبر: ۸۲۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 25 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ جهانگیر شاهمرادی گفت: در شرایط فعلی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا بهترین کار این است که مردم در منزل بمانند و رفت وآمدهای خود را به حداقل برسانند.

وی توضیح داد: برای جلوگیری از تجمع مردم در مراکز مختلف، برپایی تمام نمایشگاه‌های بهاره استان لغو شده و تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت روز بازارها و دستفروشان را نخواهیم داد.

وی توضیح داد: بهتر است مردم خریدهای خود را هم به صورت غیرحضوری انجام دهند و پیک اقلام مورد نیاز آنها را به دستشان برساند.

این مسئول تاکید کرد: در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل کمبود ژل ضد عفونی کنند، ماسک و الکل بهداشتی در استان حل می‌شود و جای نگرانی وجود ندارد.

شاهمرادی تاکید کرد: مردم باید باور کنند شرایط موجود عادی نیست و باید برای حفظ سلامت خود و خانواده هم که شده به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند.

وی اضافه کرد: توصیه می‌شود مردم برای عید امسال آجیل نخرند چون ویروس کرونا توانایی این را دارد که تا ۴۸ ساعت روی سطوح باقی بماند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: اگر هم خانواده‌ها تصمیم به خرید آجیل گرفتند، لااقل قبل از مصرف باید چند ثانیه‌ای آن را در مایکروفر قرار داده و بعد مصرف کنند.

وی با بیان اینکه برای کاهش تردد در سطح شهر مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته تعطیل است، افزود: اگر لازم باشد دستور برای تعطیلی ادارات و کاهش ساعت اداری و یا  دور کاری کارمندان نیز ابلاغ می‌شود.

وی ضمن ابراز نگرانی از فعالیت برخی واحدها مثل آرایشگاه‌ها در این ایام توضیح داد: مردم باور کنند اگر حتی یک ماه هم آرایشگاه نروند اتفاقی نمی افتد به همین دلیل از آنها می خواهیم برای حفظ سلامت خود هم که شده توصیه‌ها را جدی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار