انتخابات
حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک و آقازاده استاندار مرکزی در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۲۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 24 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک و آقازاده استاندار مرکزی در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

 

حضور حماسی آحاد ملت به خصوص مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی در فرآیند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ انقلاب است رقم زد و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

شرکت در انتخابات علاوه بر مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشور، تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های مقدس امام راحل، مقام معظم رهبری و خون مقدس شهدا است که ملت فهیم ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی با آگاهی کامل از این مهم در انتخابات شرکت و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور استان مرکزی ، بار دیگر با مشارکت خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه  دیگری آفریدند و به دنیا به ویژه استکبار جهانی و هم‌ پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

مشارکت گسترده مردم بار مسئولیت منتخبیان را سنگین می کند و مجلس آینده باید کانون راهگشای حل مشکل اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی و معیشتی مردم باشد و نمایندگان باید تمام ظرفیت حقیقی و حقوقی خود را در این راستا بکار بگیرند.

اینجانبان از یکایک ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم مومن استان مرکزی در انتخابات تقدیر کرده و انتظار می‌رود، راه‌یافتگان به خانه ملت نیز به پاس قدردانی از این حضور، حل مشکلات اقتصادی، ارتقاء سطح معیشتی ملت و ایجاد اشتغال پایدار جوانان را در دستور کار خود قرار دهد.

همچنین از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از قبیل فرمانداران، بخشداران و همه اعضاء هیات های اجرائی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و همچنین نامزدها و حامیان آن‌ها تقدیر و تشکر می‌نماییم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار