معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به ورود کرونا ویروس به کشور و در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری در استان البرز احتمال تعطیلی مدارس تا پایان هفته وجود دارد.
کد خبر: ۸۲۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 24 February 2020

احتمال تعطیلی مدارس تا پایان هفته جاری/ از تجمعات عمومی کاسته شود

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی درویش پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، اظهار کرد: به دنبال مبتلا شدن چند نفر به بیماری کرونا ویروس در کشور و با دستور استاندار البرز پدافند زیستی در استان شکل گرفت و جلسات متعددی را برگزار کردیم.

درویش پور با بیان اینکه بسیج پیشگیری برای تقلیل مراکز تجمیع و تعطیلی مدارس بوده است، افزود: عصر امروز جلسه قرارگاه پدافندزیستی و شورای مدیریت بحران برگزار خواهد شد و در رابطه با تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری می‌کنیم، احتمالا تا پایان هفته مدارس تعطیل شود.

وی با بیان اینکه این اقدامات تنها در راستای پیشگیری است و استان البرز در وضعیت حاد قرار نگرفته، ادامه داد: ضرورت دارد از تجمعات سطح استان بکاهیم تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کنیم، تعطیلات در سطح گسترده  اتفاق افتاده است و سینماها و کتابخانه‌‌ها و دیگر مراکز این چنینی نیز تعطیل شده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به سوءاستفاده برخی از توزیع کنندگان اقلام خوراکی و داروخانه‌ها، اضافه کرد: علوم پزشکی نسبت به توزیع وسیع رایگان ماسک و دستکش اقدام خواهد کرد، همچنین توسط معاون اقتصادی استانداری در راستای تنظیم بازار اقدام خواهیم کرد.

درویش پور با اشاره به ممنوع شدن قلیان در شهرستان فردیس، اضافه کرد: در راستای نحوه ارائه مواد غذایی در سطح استان و نظارت جدی‌بر توزیع اقلام عصر امروز تصمیم‌گیری خواهد شد، همچنین در رابطه با تقویت نظارت بر رستوران‌ و سفره‌خانه‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی به شهروندان البرزی گفت: مردم می‌توانند اگر معضل و مشکلی به وجود آمد به سامانه سامد استانداری مراجعه کنند و یا با شماره 111 تماس حاصل کرده و شکایت خود را مطرح کنند تا معضل مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار