رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی میزان مشارکت مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۴۳ درصد و بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرد و گفت: با تلاش کلیه عوامل اجرائی، نظارت و دستگاه های اجرایی استان این دوره از انتخابات در کمال سلامت امنیت و آرامش برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 23 February 2020

 به گزارش تابناک تبریز؛ راستگو با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، افزود: با تدابیر استاندار محترم و همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان و همچنین هماهنگی و همدلی عوامل اجرایی و و نظارت، هیچ‌گونه مشکل خاصی در برگزاری انتخابات به وجود نیامد.

وی همچنین با اشاره به بارش سنگین برف در مناطقی از استان، تلاش های دستگاه های امدادی، راهداری و پلیس راه در برگزاری انتخابات و فراهم شدن امکان حضور همه واجدان شرایط رای استان در انتخابات قدردانی کرد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در خصوص نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نتایج شمارش آرا در ۱۲ حوزه انتخابیه از 13 حوزه استان مشخص شده است.

وی در خصوص نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: بر اساس ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس، نتایج شمارش آرا باید توسط هیئت های اجرایی و نظارت تطبیق داده شود و بر این اساس منتظر تطبیق صورت جلسه ها توسط هیأت نظارت بر انتخابات استان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :