رئیس دادگستری البرز با بیان اینکه تخلفات در فضای مجازی در مورد انتخابات محدود بود،گفت: شکایت‌هایی در دادسرای استان البرز در مورد تخلفات فضای مجازی مطرح و ثبت شده است.
کد خبر: ۸۲۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 22 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حسین فاضلی هریکندی در مورد شکایت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از برخی تخریب‌ها در فضای مجازی اظهار داشت: با تدابیری پیشگیرانه‌ای که از ماه‌های قبل در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس قوه قضاییه اتخاذ شده  ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در البرز تشکیل شد.

وی افزود: یکی از اقداماتی متعددی در این زمینه انجام شد بحث رصد فضای مجازی بود.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه رصد فضای مجازی از چند ماه قبل از انتخابات در استان البرز شروع شده است، بیان کرد: در کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی پلیس فتا و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه  تخلفاتی در فضای مجازی انتخابات مجلس در استان  مشاهده شد،عنوان کرد: بعد از این موضوع  تخلفات بررسی  و تذکرات لازم داده شده است و از کسانی که در فضای مجازی فعالیت داشته اند دعوت شد.

وی با بیان اینکه این تخلفات در فضای مجازی محدود بود،گفت: شکایت‌هایی در دادسرای استان مطرح و ثبت شده است و در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری استان البرز در پاسخ به سوالی که آیا کسی در زمینه این شکایات بازداشت شده است،گفت : در این شکایات تا جایی که اطلاع دارم کسی بازداشت نشده،اما تحقیقاتی انجام شده و پرونده ثبت شده است.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه تلاش دادگستری البرز تمرکز بر موضوع پیشگیری بوده است،گفت: با تخلفاتی که انجام شده برخی با قرار تامین آزاد شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار