کد خبر: ۸۲۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ 21 February 2020

فرماندار نوشهر با اشاره به مشارکت خوب مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی شعب اخذ رای در شهرستان با صف رای دهندگان مواجه است و به مرور زمان بر تعداد رای دهندگان در شعب افزوده می‌شود.

 عبدالصمد صفرنژاد عصر جمعه در حاشیه بازدید از شعبه های اخذ رای نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات علاوه بر تعیین سرنوشت خودشان،‌ باعث تحیکم دستاوردهای انقلاب اسلامی می شود.

وی گفت : رای هر ایرانی در انتخابات امروز بیانگر اراده مردم انقلابی برای تحکیم دستاوردهای انقلاب اسلامی و به رخ کشیدن روحیه اسلامی و ملی در برابر دشمنان و فراهم کردن بسترهای لازم برای حل رفع مشکلات پیش روی کشور است.

رییس حوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت افزود : حضور حداکثری مردم به دنیا نشان خواهد داد که وحدت این ملت هرگز گسستنی نیست همچنان که در طول ۴۱ سال گذشته از انقلاب اسلامی این حضور را همچنان در تمام صحنه شاهد هستیم.

صفرنژاد همچنین از توقیف چند خودروی شخصی به همراه دستگیری تعدادی  از سرنشینان این خودروها به اتهام خرید و فروش رای در شهرستان نوشهر خبر داد و گفت که این افراد  با اقدام به موقع دادستانی و عوامل نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی بر ضرورت برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی تاکید کرد و افزود : با توجه به احتمال افزایش تخلف های انتخاباتی همچون خرید و فروش رای با نزدیک شدن به ساعات پایانی رای گیری، عوامل های نظارتی به صورت محسوس و نا محسوس در شعبه های حضور خواهند داشت تا در صورت مشاهد هر قانون شکنی در روند انتخابات با جدیت از سوی عوامل انتظامی و دستگاه قضایی با آنها برخورد شود.

فرماندار نوشهر از کاندیداها و طرفداران آنها خواست با رعایت قانون انتخابات در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را داشته باشند و این رقابت را به دور از مسایل حاشیه انجام دهند. 

صفرنژاد با اشاره به ۲۰۸ هزار واجد شرایط رای دادن در انتخابات در شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت  افزود: از ساعت ۸ صبح که روند برگزاری انتخابات در این حوزه آغاز شده است تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر بیش از ۳۵ هزار نفر در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت مردم در این انتخابات مشارکت داشته اند که این میزان در شهرستان نوشهر به بیش از ۱۶ هزار نفر رسید.

وی افزود : هر لحظه بر افزایش تعداد شرکت کنندگان در این انتخابات افزوده می شود بنحوی که در برخی از شعبه ها شاهد تشکیل صف رای هستیم که این وضعیت بیانگر مشارکت خوب مردم در ان دوره از انتخابات است.

۱۳ نامزد تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان در حوزه انتخابیه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت با یکدیگر رقابت می کنند.

شهرستان نوشهر ، چالوس و کلاردشت یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد و فرمانداری شهرستان نوشهر نیز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه چالوس و کلاردشت و نوشهر انتخاب شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار